خبرهای داغ:
توسط یکی از بسیجیان تاکستانی صورت گرفت:
طراح نرم افزار قرآنی امام صادق(ع) گفت: این اولین کار ما در زمینه نرم افزاری، فضای مجازی و فرهنگی اجتماعی نبوده ولی با وجود مشکلات پیشرو با تاسی از منویات امام خامنه ای و رهنمودهای ایشان در زمینه جنگ نرم و فضای مجازی این راه را ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۸۹۳۴۳۱۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین بسیجی نمونه تاکستان ساسان گل محمدی نرم افزار قرآنی امام صادق (ع) را طراحی نمود.
گل محمدی در این خصوص اظهار کرد: نرم افزار قرآنی امام صادق(ع) به منظور یادگیری هرچه بهتر مفاهیم قرآن کریم و قرائت صحیح آن طراحی گردیده است.
وی ادامه داد: این نرم افزار از بخش های مختلفی از جمله تفسیر المیزان و نمونه تشکیل شده که کاربر آن می تواند در حین قرائت آیه مورد نظر از تفسیر آیه مورد نظر خود نیز به راحتی بهره ببرد.
گل محمدی تبیین کرد: از دیگر قابلیت های نرم افزار قرآنی امام صادق(ع) می توان به حجم پایین فایل نصبی نرم افزار، جستجوی پیشرفته در کل قرآن و معنی، سه نوع ترجمه فارسی، یک ترجمه گویا، تنظیم محدوده قرائت و اجرای تحت شبکه آن اشاره کرد.
سازنده این نرم افزار به بالا بردن توان این نرم افزار اشاره کرد و افزود: نرم افزار امام صادق(ع) در رمضان سال 94 آماده استفاده کاربران شد، نواقص و اشکالات این نرم افزار در رمضان سال95 برطرف گردید و بروزرسانی شد و با قالب گرافیکی بهتر در دسترس کاربران قرار گرفت.
ساسان گل محمدی به مشکلات مالی اشاره کرد و گفت: متاسفانه این نرم افزار ارزنده به دلیل کمبود توان مالی و عدم حمایت نهاد ها و سازمان ها از آن به صورت فراگیر گسترش پیدا نکرد، در صورتی که نرم افزار امام صادق(ع) قابلیت های بیشتر و رابط گرافیکی و کاربر پسندتری نسبت به رقبای خود در سطح جامعه دارد.
وی در پایان افزود: این اولین کار ما در زمینه نرم افزاری، فضای مجازی و فرهنگی اجتماعی نبوده ولی با وجود مشکلات پیشرو با تاسی از منویات امام خامنه ای (مد ظله العالی) و رهنمودهای ایشان در زمینه جنگ نرم و فضای مجازی این راه را ادامه خواهیم داد.
7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها