خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در نشست بررسی مسائل و مشکلات توسعه شهرک صنعتی بناب، گفت: بروکراسی های کنونی در ادارات که در تضاد با اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در کشور است باید برچیده شود.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۹۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ضیاءالله اعزازی روز افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و فراهم شدن زمینه اشتغال، دستگاه های مختلف اجرایی باید بروکراسی های اداری را کاهش دهند.
وی با انتقاد از تأخیر صورت گرفته در واگذاری اراضی توسعه شهرک صنعتی بناب، اظهار کرد: چرا تاکنون واگذاری اراضی واقع در شورگل برای توسعه شهرک صنعتی بناب با کندی انجام شده است؟!
اعزازی ادامه داد: حل مهم ترین مشکل مردم که اشتغال و تولید است به افراد حاضر در این جلسه بستگی دارد، بنابراین نیاز است با کنار گذاشتن موانع در جهت واگذاری زمین مورد نظر برای توسعه شهرک صنعتی بناب تسریع شود.
وی با اشاره به ضرورت توجه و اهمیت به مسائل زیست محیطی، افزود: تأمین سلامتی شهروندان از هر چیز دیگری در اولویت است، از این رو ما هم مخالف واگذاری این اراضی به واحدهای آلاینده زا هستیم.
اعزازی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مدیریت جهادی تأکید کرد: لازم است برای تحقق این مهم کمی از استراحت خود را نیز برای حل مشکلات مردم و اشتغال جوانان اختصاص دهیم.
وی در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد با رفع موانع موجود و با واگذاری اراضی نسبت به توسعه شهرک صنعتی و در راستای آن افزایش تولید و ایجاد اشتغال درآینده نزدیک قدم های اساسی برداشته شود.

ارسال نظرات