خبرهای داغ:
سردار مجیدی در گفتگو با بسیج:

سخنان ترامپ هیچ تغییری در مواضع ایران ایجاد نخواهد کرد/ تشکیل هسته‌های مقاومت در جهان رسالت بزرگ سپاه

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه سخنان ترامپ هیچ تغییری در مواضع جمهوری اسلامی ایران ایجاد نخواهد کرد، گفت: رئیس جمهور فعلی آمریکا با یک نگاه بی‌شرمانه نسبت به ملت ایران، رهبری و نظام جمهوری اسلامی سخنان بسیار سخیفی از خود زد بنابراین مردم و مسئولین باید بیش از پیش هوشیار باشند.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۸۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

سخنان ترامپ هیچ تغییری در مواضع ایران ایجاد نخواهد کرد/ تشکیل هسته‌های مقاومت در جهان رسالت بزرگ سپاهسردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در واکنش به سخنان ضد ایرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا با اشاره به اظهارت ترامپ و عنوان کردن خلیج عربی، تروریست خواندن سپاه، شعار «مرگ بر امریکا»، مهار موشک، برجام و... اظهار داشت: وقتی این مباحث و موضوعات را از ترامپ می‌شنویم و عملکرد حداقل 60 ساله امریکا را بررسی می‌کنیم مشاهده می‌شود یکی از مواردی که در سخنان ترامپ وجود داشته عملکرد خود آمریکایی‌ها در قبال ایران است.

وی با اشاره به وقایعی چون کودتای ۲۸ مرداد، پشتیبانی آمریکا از عراق در جنگ تحمیلی  و سقوط هواپیمای ایرانی توسط ناو آمریکایی در زمان جنگ عراق و ایران عنوان کرد: این اتفاقات در کشور  که هزینه و خسارت بسیاری به دنبال داشت حاصل عملکرد آمریکایی‌ها بود.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان افزود: امروز بعد از گذشت 38 سال از انقلاب همچون همیشه دشمنی‌ها بیشتر و شعارهای امام راحل در مورد آمریکا روز به روز نمایان‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه امام راحل رابطه آمریکا با رابطه ایران را یک رابطه گرگ و میش می‌دانست، گفت: بیانات امام راحل که فرمودند«آمریکا شیطان بزرگ است»، «هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید» و مقام معظم رهبری نیز فرمودند «آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستد»، «آنها غیرمنطقی، خود برتربین، عهدشکن و دولتی در پنجه صهیونیست‌ها هستند» روز به روز در مورد آمریکا نمایان‌تر می‌شود.

سردار مجیدی تصریح کرد: مذاکرات اخیر در خصوص مسائل هسته‌ای موجب شد تا ما یک تجربه بسیار بالایی از رابطه با آمریکا را عملاً تجربه کنیم.

وی اضافه کرد: مردم شریف ما امروز فهمیدند که رفتار ما و رفتار آمریکایی‌ها بر چه اساس است، به طوری که رفتار آمریکایی‌ها رفتار ظالمانه بوده و بر اساس عدالت اجتماعی نیست.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به نتایج حاصل از مذاکرات هسته‌ای ابراز داشت: در این مذاکرات آمریکا هیچ گاه به دنبال حل مشکلات ما نبود و تنها به منافع خود فکر می کرد.

* آمریکایی‌ها هیچ گاه به تعهدات خود پایبند نیستند

وی افزود: با این تجربه گران سنگ که از مذاکرات به دست آمد مشخص شد که آمریکایی‌ها هیچ گاه قابل اعتماد نیستند  بنابراین دولتمردان ما باید مراقب باشند و ذکاوت و هوشمندی خود را بیشتر کنند تا در این مذاکرات جمهوری اسلامی ایران متضرر نشود.

سردار مجیدی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هیچ گاه به تعهدات خود پایبند نیستند، گفت: آمریکایی‌ها افرادی هستند که در دنیا برای اول بار از سلاح‌های اتمی استفاده کردند و دو بار کشور ژاپن را به خاک و خون کشیدند.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچ گاه نمی‌تواند برای دیگر کشورهای جهان به عنوان الگو و نهادی باشد تا بتواند حقوق بشر را مطرح کند، افزود: آمریکایی‌ها خود تروریست را تولید و خلق می‌کنند بعد عنوان می‌کنند که کشور ایران در جریان 11 سپتامپر دخیل بوده است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با تررویست خواندن آمریکا به مسئله اقلیم کردستان اشاره و بیان کرد: در شرایط امروز که مسئله اقلیم کردستان به وجود آمده و با وجود اینکه تاریخ مصرف داعش تمام شده آمریکا حرکت جدیدی شروع کرده تا بتوانند به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به اینکه سخنان ترامپ هیچ تغییری در مواضع جمهوری اسلامی ایران ایجاد نخواهد کرد، بیان داشت: رئیس جمهور فعلی آمریکا با یک نگاه بی‌شرمانه نسبت به ملت ایران، رهبری و نظام جمهوری اسلامی سخنان بسیار سخیفی از خود زد بنابراین مردم و مسئولین باید بیش از پیش هوشیار باشند.

سردار مجیدی وحدت را نیاز امروز جامعه در مقابل توطئه‌ها و سناریوهای آمریکا دانست و اظهار کرد: اروپایی‌ها هم بهتر از آمریکایی‌ها نبوده و به دنبال این حرکت و سناریو پیش می‌روند تا پلیس خوب و بد از خودشان تعریف کرده و بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

* امروز سپاه در ایران و جهان به رسالت بزرگ خود عمل کرده است

وی در ادامه سخنان خود به اتهامات آمریکا علیه سپاه پاسداران اشاره و تاکید کرد: سپاه فرزند انقلاب اسلامی و از بطن مردم به وجود آمده و در کشور عراق و سوریه توانست یک نگاه و الگویی از بسیجی که حضرت امام(ره) با نفس قدسی خود راه‌اندازی کرد ایجاد کند به طوری که امروز خود آنها هستند که از کشور خود در برابر مستکبرین و ظالمین دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه هیچ جریانی حق اتهام‌زنی به سپاه را ندارد، گفت: آمریکایی‌ها تمام تلاش خود را کردند تا سپاه را در بین مردم و جهان بد نام کنند در صورتی که سپاه پاسداران امروز به لطف و عنایت خداوند در بین کشورهای منطقه به عنوان الگویی برای مبارزه با تروریست شناخته شده است.

وی اضافه کرد: با وجود حرکت‌ها و اتهامات نسبت به سپاه، امروز می‌بینیم این نهاد در ایران و جهان رسالت بزرگ خود که تشکیل هسته‌های مقاومت در جهان و پشتیبانی از مستضعفین است را به دوش کشیده و روز به روز در این زمینه موفق بوده و هست.

سردار مجیدی با اشاره به آیه شریفه «ومکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین» خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که بین مسئولین ما تفرقه و اختلاف ایجاد کرده و از آن برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند در صورتی که این امر موجب وحدت بیشتر بین مسئولین شد.

وی یادآور شد: نیاز است که ما تمام توجهات خود را به فرمایشات حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) داشته باشیم تا در مسیر پیروزی کامل حرکت کرده و پیش رویم که به طور قطع این مسیر در زیر سایه ولایت به درستی و با عنایت خدا و به برکت خون شهدا پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات