مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت گفت: دولت باید پاسخ گستاخی‌های ترامپ را محکم و قاطعانه بدهد.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۶۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی: مشایخی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت  گفت: ترامپ به طور کاملا غیر منطقی، غیر مستند و بدون هیچ مدرک اتهام نقض روح و متن برجام را به ایران زد که این نشان می‌دهد او در این موضوعات اصلاً آدم منطقی نیست و و روز به روز چهره آمریکا را خدشه دار‌تر می‌کند.
 
وی با بیان اینکه مردم در این روز‌ها خیلی خوب، قاطع و استوار نشان دادند که در برابر فشار‌ها و تحریم‌ها پشت سپاه خواهند بود، افزود: ملت ایران می‌دانند که سپاه چه خدمات ارزنده‌ای را در همه زمینه‌ها چه در بعد کلان و چه غیر کلان به کشور کرده و چه تاثیرات مثبتی داشته است.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر اینکه ملت انقلابی ایران هیچ گاه از موضع خود در قبال سپاه کوتاه نمی‌آیند، گفت: در مورد برجام هم همینطور است و ما در قبال برجام تا جایی که این یاوه گویی‌ها ادامه پیدا کنند در مقابل آمریکا می‌ایستیم؛ البته از دولت هم درخواست داریم که محکم تر، مسر‌تر و مصمم‌تر راجع به برجام موضع گیری کند و به چند مورد نصیحت بسنده نکند؛ که به نظرم سخنرانی روحانی پس از یاوه گویی‌های ترامپ در حد نصیحت کردن بود تا اینکه بخواهد پاسخ قاطعانه‌ای را بدهد. در هر حال آمریکا بداند که ما بر سر این موضوع کوتاه نمی‌آییم.
 
مشایخی با بیان اینکه اگر روحانی بخواهد با این شیوه ادامه دهد دولت آمریکا جری‌تر خواهد شد، افزود: ما خوشحال شدیم که روحانی بعد از اظهارات ترامپ به صورت مستقیم به ایراد سخنرانی پرداخت، اما انتظار داریم که او خیلی محکم تر، قاطعانه‌تر و در مقام اجرا در مقابل نقض برجام بایستد.
 
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص بدعهدی‌های آمریکا، افزود: معظم له بار‌ها نسبت به بدعهدی آمریکا هشدار دادند و اکنون این هشدار به واقعیت پیوسته می‌طلبد که دولت موضع قاطع و انقلابی در مقابل آمریکا اتخاذ کند. تن‌ها با موضع قاطعانه می‌توانیم پیام بزرگی ملت ایران را به جهان مخابره کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
ارسال نظرات