کمک ۳،۲ میلیارد تومانی حامیان به ایتام کردستانی

حامیان سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک در شش‌ماهه نخست امسال به ایتام نیازمند کردستانی پرداخت کردند.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۳۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان آمار کمک‌های حامیان به ایتام کردستانی را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هیوا رحیمی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه این نهاد در کنار خدمات خود به مشارکت و حضور مردم درزمینه کمک به مددجویان تحت حمایت نیاز دارد عنوان کرد: بزرگ‌ترین کار کمیته امداد خدمت به جامعه محرومان و بیشترین نقش در حوزه مشارکت‌های مردمی را خیران و نیکوکاران ایفا می‌کنند و تلاش می‌کنیم تا پل ارتباطی بین خیران و نیازمندان جامعه باشیم.

وی افزود: کمیته امداد به‌عنوان نهاد حمایتی تلاش خواهد کرد در جهت رفع فقر و توسعه فرهنگی جامعه قدم بردارد که با ایجاد احساس مسئولیت در مردم کار‌های بیشتری درزمینه کمک به نیازمندان انجام شود.

رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۸۰ هزار مشترک صندوق صدقات در استان کردستان وجود دارد اعلام کرد: با توجه به وجود هفت هزار کودک یتیم و محسنین نیازمند کردستانی، ۲۱ هزار حامی از این تعداد کودک، حمایت می‌کنند که ۱۶ هزار حامی خارج از این استان و اکثراً تهرانی هستند.

وی در ادامه گفت: حامیان در سال گذشته هشت میلیارد تومان به ایتام کمک کردند و در شش‌ماهه نخست امسال نیز سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به ایتام این استان کمک کرده‌اند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان با اشاره به تعامل این نهاد با مؤسسات خیریه بیان کرد: باید کمک‌های مردمی به نیازمندانی که از چندین جا کمک دریافت می‌کنند ساماندهی و همسو شود و به نیازمندان واقعی جامعه تعلق گیرد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات