کد خبر: ۸۹۳۴۲۱۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در محکومیت سخنرانی رئیس جمهور آمریکا یادداشتی نوشت:
 عربده‌های رئیس جمهور آمریکا؛ عامل وحدت ملت ایران شده است و ملت ایران سپاه را به عنوان خدمتگذار خود می‌دانند. نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم مبارزه با تروریست‌ها در منطقه غیرقابل تردید است. سپاه، به عنوان بخشی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، با رشادت‌های افتخار آمیز و تاریخی مانع محکمی در برابر تروریست‌های تکفیری و عامل بازگشت تدریجی آرامش برای مردم منطقه بوده و بی تردید در حفظ حاکمیت ملی و تمامیت ارضی عراق و سوریه مؤثر بوده است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دفاع از تمامیت ارضی کشور در برابر ارتش صدام حسین، قهرمان ملی ایران است و هرگونه خطای راهبردی و یا اقدام دولت یا کنگره آمریکا علیه آن موجب خشم و نفرت ملت ایران شده و با واکنشی متقابل، منسجم و پشیمان کننده مواجه خواهد شد که مسئولیت پیامد‌های این اقدام خطرناک تنها بر عهده رییس جمهور آمریکا خواهد بود.
آمریکا منافع خود را در ایجاد و تشدید اختلاف در میان کشور‌های منطقه و دامن زدن به جنگ و ناامنی برای ایجاد رقابت تسلیحاتی و بازاریابی فروش سلاح تعریف کرده است؛ اما منافع منطقه‌ای ایران در حسن همجواری و صلح و ثبات در منطقه حساس خلیج فارس تعریف می‌شود. نقطه مقابل آن، سیاست اعلام شده رییس جمهور کنونی آمریکا در دوران مبارزات انتخاباتی است که رسما و علنا اختلاف و جنگ و خون‌ریزی میان ایران و عراق را در جهت منافع ایالات متحده عنوان داشت، و اخیرا رسماً و علناً پیش‌شرط اولین سفر خود به منطقه را موافقت قبلی کشور‌های منطقه برای خرید صد‌ها میلیارد دلار «ابزار‌های زیبای نظامی» اعلام نمود؛ ابزار‌های ویرانگری که امروز برای کشتار کودکان و سالخوردگان یمنی مصرف می‌شود.
ارسال نظرات