به مناسبت محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا:
در این بیانیه آمده است: اکنون آمریکا در صحنه بین المللی منزوی تر از هر زمان است و حقانیت سیاست های جمهوری اسلامی ایران بر کل دنیا آشکار شده است.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۱۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ در این بیانیه آمده است: اکنون آمریکا در صحنه بین المللی منزوی‌تر از هر زمان است و حقانیت سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران بر کل دنیا آشکار شده است. جهان شاهد بود که در چند هفته گذشته غالب کشور‌های دنیا در حمایت از برجام و جمهوری اسلامی، و مخالفت با سیاست‌های آمریکا بسیج شدند. جامعه بین الملل جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک بازیگر معقول و خردمند در عرصه جهانی که برای صلح تلاش می‌کند شناخته است و به سیاست‌های بازیگرانی که هر روز با خروج از یک پیمان یا سازمان بین المللی خود را بیشتر منزوی می‌سازند، وقعی نمی‌گذارد.
اختلاف سیاست‌های ایران و آمریکا در بسیاری از مسائل منطقه‌ای و جهانی امری آشکار و غیرقابل انکار است. دولت‌های آمریکا از بدو انقلاب اسلامی در ایران تاکنون با اشتباهاتِ محاسباتیِ پی در پیِ خود این اختلافات را به سوی خصومت ورزی آشکار با ملت ایران کشانده اند. علیرغم این خصومت ورزی ها، که تهدید و تحریم دو مشخصه اصلی آن بوده است، مردم ایران به مسیر استقلال خواهی و عدالت طلبی خود ادامه داده و جمهوری اسلامی ایران امروز با اتکا به حمایت مردمی و توانمندی‌های درونی خود، و تحت رهبری خردمندانه و داهیانه مقام معظم رهبری که حرکت مقتدرانه و عزتمندانه جمهوری اسلامی در دوران معاصر بعد از امام خمینی (ره) مدیون اندیشه‌های بلند ایشان است، در اوج قدرت و اقتدار خود قرار دارد. بهتر است سردمداران جدید آمریکا درس‌های چهار دهه گذشته را فراموش نکنند و ازیاد نبرند که دولت‌های قبل از آنان هم که با تکرار گزافه‌گویی‌های مشابه خود را در برابر مردم ایران قرار دادند، ناگزیر شدند با شرمساری از صحبت‌های خود عدول کنند.
ارسال نظرات