به منظور توجیه برنامه های سازندگی پایگاه ها و حوزه های ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد، جلسه وکلاس توجیهی در دبیرستان کیخسروی یزد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۱۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در جمع مسئولین سازندگی پایگاه‌ها و حوزه مقاومت بسیج گفت: باید شما مسئولین بسیج سازندگی پایگاه‌ها و حوزه‌ها هرکدام وظا یف خاص خود را انجام دهید و از فرمانده پایگاه وظا یف و برنامه‌های سازندگی پایگاه را مطالبه کنید و این طور نباشد فرمانده پایگاه تما ما کار‌های پایگاه را خودش انجام دهد اگر این روش ادامه یابد مطمئنا کار‌ها به نحو احسن انجام نمی‌پذیرد.

جواد دهقان در ادامه اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله برای مرتفع شدن این موضوع هرکسی وظیفه خودش را انجام دهد و تقسیم کار شود.
وی همچنین مطالبی را در بحث سازندگی برای این عزیزان بیان نمود و درادامه به توجیه برنامه‌های ابلاغی سال ۱۳۹۶ بسیج سازندگی طرح و برنامه و بودجه سپاه الغدیر یزد پرداخت.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله در ادامه کلاس به بحث مهم صندوق اشتغا لزایی و خدمات رسانی درباره چگونگی تشکیل این صندوق مطالبی راعنوان کرد واز راه اندازی این صندوق بزودی خبرداد.

هدف از برگزاری اردو‌های جهادی، شناسایی افراد محلی برای جهاد گری و رفع محرومیت زدایی، شرایط وام گیرندگان و نوع وام‌های اقتصاد مقاومتی از جمله مباحثی بود که دهقان به آن تأکید کرد.
ارسال نظرات