در دیدار فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی پاکدشت تاکید شد؛
خبرگزاری بسیج: فرمانده و مسئولان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت همزمان با هفته ناجا با فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۰۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ این دیدار که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت صورت گرفت سعید موسی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت ضمن تبریک و آرزوی توفیقات برای نیروهای انتظامی گفت: پرسنل نیروی انتظامی از زحمتکشان جامعه هستند که در طول شبانه روز حامی امنیت مردم هستند که باید قدردان زحمات آن‌ها باشیم.

موسی پور با اشاره به اهمیت اتحاد بین سپاه و ناجا اظهار کرد: اتحاد و هم اندیشی بین این دو نهاد یک اتفاق مهم و خوبی است که در حال انجام است و این تعامل منجر به   برقراری امنیت و جلوگیری از آسیب های اجتماعی می شود.

این مقام مسئول در ادامه افزود: حرکت سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در یک راستا بوده و با هدف امنیت درحال تلاش هستند و این همبستگی در کلیت نظام تاثیر بسزایی دارد، خدمت به مردم یک افتخار برای نهادهای نظامی و انتظامی افتخاری بزرگ است.

در ادامه این دیدار قباد خنجری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ضمن گرامی داشت حضور پرسنل سپاه پاکدشت گفت: امید است سرباز خوب مقام معظم رهبری و خدمتگزاری شایسته برای مردم این شهر باشیم .

رئیس پلیس پاکدشت نیز با تاکید بر تعامل بین این دو ارگان گفت: اتحاد و همبستگی در بهتر شدن امنیت و آرامش مردم تاثیر و نقش بسزایی دارد.

ارسال نظرات