مانور مدیریت آبگرفتگی در جنوب تهران اجرا شد

خبرگزاری بسیج: قائم مقام شهرداری منطقه 20 در جریان برپایی مانور آمادگی در شرایط آبگرفتگی و سیل احتمالی که با حضور عوامل سامانه 137 برگزار شد از آمادگی این منطقه برای مدیریت بحران های احتمالی در زمان بارندگی خبرداد.
کد خبر: ۸۹۳۴۱۸۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ابوالفضل حیدری با بیان این مطلب گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارندگی و به منظور ارزیابی آمادگی و نحوه عملکرد عوامل اجرایی در موقعیت های بحرانی، مانوری با حضور عوامل سامانه 137 برگزار شد.

حیدری با اشاره به اینکه این مانور در خیابان امین آباد که یکی از موقعیت های حساس منطقه 20 است اجرا شد، افزود: با اجرای این مانور، تمامی وسایل و تجهیزاتی که در شرایط بحرانی مورد نیاز هستند از جمله کف کش ها، اره های برقی و دیگر وسایل مورد نیاز و همچنین تجهیزات امدادی پایش شد تا در صورت بروز موقعیت های بحرانی احتمالی، بدون مشکل مورد استفاده قرار بگیرند.

وی به موقعیت جنوبی منطقه 20 و سرازیر شدن بخش اعظمی از آب های سطحی شهر تهران به این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: لایروبی مسیلها و کانال های هدایت آب های سطحی نیز به صورت مداوم در حال انجام است و تیم های اجرایی و نظارتی منطقه 20 نیز در آماده باش هستند تا در صورت لزوم به موقع وارد عمل شوند.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 با اشاره به لزوم مشارکت شهروندان، یادآور شد: با توجه به اینکه موقعیت های حساس از طریق دوربین های نظارت تصویری رصد می شود و گشت های نیروهای نظارتی نیز به صورت مدام انجام می شود ولی همچنان شهروندان نیز در صورت مشاهده آب گرفتگی و یا آب ماندگی در شرایط بارندگی می توانند موقعیت های بحرانی را از طریق سامانه 137 به مدیریت شهری اعلام کنند.

 

 

 

ارسال نظرات