کارکنان آبفای کهگیلویه و بویراحمد با شاخه‌ گل به دیدار کارکنان سپاه فتح استان رفتند.
کد خبر: ۸۹۳۴۱۷۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاباهدا گل به پاسداران استان در پاسخ به سخنان ترامپ استان با حضور در سپاه فتح استان ضمن محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.
سیدعلی لدنی‌نژاد در دیدار با سرهنگ انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه سپاه پاسداران از اصلی‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه پاسداران در دل ملت ایران قرار دارد و روز به روز جایگاه سپاه نزد مردم رفیع‌تر می‌شود.
وی ادامه داد:یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا در مورد نهاد‌های انقلابی ناشی از شکست نقشه‌های استکبار در منطقه توسط سپاه پاسداران است.
لدنی نژاد با اشاره به اینکه سپاه پاسداران نهادی انقلابی بوده که همواره در کنار مستضعفان و مظلومان جهان بوده است، گفت: همین موضوع موجب عصبانیت زورگویان از سپاه پاسداران شده است.
سرهنگ جهانگیر انصاری نیز با تقدیر از مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب با بیان اینکه سپاه پاسداران افتخار مردمی بودن و حمایت از مظلومان را دارد گفت: این گونه صحبت‌ها موجب محبوبیت هر چه بیشتر سپاه نزد مردم و مسئولان می‌شود.
در ادامه این دیدار، مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان به همراه جانشین سپاه فتح استان با حضور بر گلزار مطهر شهید گمنام با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کردند.
ارسال نظرات