مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمدبرگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۳۴۱۷۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
رئیس کل دادگستری استان در نشست با مدیر کلیاسوج میزبان مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه و معاونان صدا و سیمای مرکز استان گفت:مسابقات سراسری قوه قضائیه درمنطقه ۴ کشور با شرکت ۷ استان اصفهان، فارس، بوشهر، خوزستان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در روز‌های ۱۰ تا ۱۱ آبانماه به میزبانی شهر یاسوج برگزار می‌شود.
حجت الاسلام مزارعی تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات را ۳۰۰ نفر در رده‌های سنی کودکان زیر ۱۶ سال و بزرگسال و در دو گروه آقایان و بانوان بیان کرد و افزود: شرکت کنندگان شامل کارکنان، همسران و فرزندان آنان در رشته‌های حفظ کل، حفظ جزء، حفظ موضوعی، تفسیر، ترتیل، تحقیق و صوت لحن با هم رقابت می‌کنند.
مزارعی با بیان اینکه این مسابقات را داوران بین المللی و کشوری قضات می‌کنند گفت: با هماهنگی صدا و سیمای استان این مسابقات پوشش و در شبکه‌های سراسری و استانی پخش می‌شود.
وی رسالت صدا و سیما در عرصه جنگ نرم و هجمه‌های گسترده شبکه‌های اینترنتی را بسیار خطیر دانست و اضافه کرد: خوشبختانه صدا و سیما با برنامه سازی، پوشش مناسب خبری و تولید برنامه‌های فاخر نقشه‌های دشمنان برای نفوذ در بین مردم و جدایی بین ملت و نظام را ه. خنثی کرده است.
مدیر کل صدا و سیمای استان هم در این نشست از آمادگی این مرکز برای پوشش صوتی وتصویری این مسابقات خبر داد و گفت: تلاش می‌شود هم برنامه افتتاحیه و هم برنامه اختتامیه این مسابقات به صورت زنده از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری پخش شود.
افشارنیا افزود: با توجه به سطح مسابقات برنامه‌های رادیویی و تلوزیونی ضبط و از شبکه قرآن سیما، رادیو معارف و قرآن سراسری پخش خواهد شد.
ارسال نظرات