خبرهای داغ:
قدرتی فرمانده حوزه بسیج اژیه گفت: آمریکا بداند با یک نطق کم اهمیت و بدور از انسانیت و اخلاق نمی توان تمدن یک ملت را نابود و یا نام سرزمینی را عوض کرد.
کد خبر: ۸۹۳۴۱۶۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، فرمانده حوزه بسیج امام حسین(ع) شهر اژیه در گفتگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به ماهیت آمریکا به عنوان استکبار جهانی گفت: ماهیت آمریکا را امام(ره) و رهبر معظم انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب برای ما روشن کرده اند زیرا دشمن هر زمان از مکر و نیرنگ های جدید برای گمراه کردن مردم کشور ما استفاده کرده است و نباید با لبخندی فریب دشمن را خورد.

سروان عباس قدرتی اظهار کرد: آمریکا برای همیشه دشمن خواهد ماند و برای همه این دشمنی استکبار واضح شد که رئیس جنگ طلب آمریکا در نطق رسمی خود از فحاشی و بی ادبی و دروغ گویی ذره ای کوتاه نیامد و به ملت بزرگ ایران و تمدن چندین هزار ساله اش هتاکی کرد.

وی افزود: آمریکا از دست توان و نفوذ ایران در منطقه عصبانی شده و درصدد است خشم دیگر امت ها را نیز برافروزد ولی امریکا باید بداند ایران انقلاب کرده است تا با نفوذ معنوی خود، اسلام ناب محمدی را در سراسر جهان بگستراند و اکنون جای وحدت تمامی مسئولان و نهادهای انقلابی است که دست در دست همدیگر این راهبرد انقلاب را به پیش برند.

این فعال بسیجی با اشاره به اینکه آمریکا از توان نظامی ایران در هراس است، تصریح کرد: سپاه پاسداران از همه ملت است و تروریست خواندن آن توسط دولت آمریکا باعث نمی شود دست از حمایت مظلوم و مبارزه با تروریست بر دارد و تا نابودی کامل داعش و تروریست ها از پای نخواهد نشست.

قدرتی تاکید کرد: آمریکا بداند با یک نطق کم اهمیت و بدور از انسانیت و اخلاق نمی توان تمدن یک ملت را نابود و یا نام سرزمینی را عوض کرد و اکنون ما باید شعار مرگ برامریکا را با شدت و قوت بیشتری ادا کنیم و در خط ولایت فقیه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید فهمیده باشند که تکیه برتوان داخلی و عمل به دستورات ولی فقیه در اقتصاد مقاومتی راهگشای کار است و بر اقتصاد مقاومتی تاکید کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها