خبرهای داغ:
مديركل تعزيرات حكومتی استان همدان خبر داد

جریمه 194 میلیارد ریالی متخلفین در تعزیرات حکومتی همدان

مديركل تعزيرات حكومتی استان همدان از ورود 5 هزار و 121 فقره پرونده و محكوميت بیش از 194 ميليارد ريالی متخلفين در تعزيرات حكومتی استان همدان طی 6 ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۴۱۳۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

جریمه 194 میلیارد ریالی متخلفین در تعزیرات حکومتی همدانعلیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» کمک به ثبات اقتصادی و جلوگیری از سودجویی فرصت‌طلبان، با توجه به وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی مبنی بر رسیدگی و صدور حکم در چارچوب قانون و در راستای حمايت از حقوق مصرف كنندگان و توليدكنندگان در 6 ماهه نخست امسال تعداد 5 هزار و 121 فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی افزود: از این پرونده‌ها، تعداد 3 هزار و 554 فقره در بخش كالا و خدمات، 789 فقره در بخش قاچاق كالا و ارز و 778 فقره در بخش بهداشت، دارو و درمان به تعزيرات حكومتی استان همدان ارسال شده است.

مديركل تعزيرات حكومتی استان همدان عنوان کرد: در حوزه کالا و خدمات 99.90 درصد، در حوزه قاچاق کالا و ارز بيش از 101.60 درصد و در حوزه بهداشت، دارو و درمان بیش از 97.60 درصد  پرونده‌ها رسیدگی و مختومه شده است.

وی عنوان کرد: متخلفین در مجموع به  194 میلیارد و 534 میلیون و 964 هزار و 31 ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

حسن‌پور ابراز داشت: در طرح بازگشایی مدارس نیز 266 مورد بازرسی صورت گرفت و 252 فقره پرونده با محکومیت بیش از 473 میلیون ریالی تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: تعزيرات حكومتی آمادگی كامل برای رسيدگی سريع و اجرای قاطع آراء صادره در زمينه تخلفات اعلامی را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات