در مراسم تودیع و معارفه‌ی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمى مطرح شد؛
دکتر محمدعلی سبحان اللهی گفت: بسیج باید در توسعه اهداف دانشگاه به مسئولان دانشگاه کمک کند و ارزشهای انقلابی حتماً باید در ذهن ما باشد.
کد خبر: ۸۹۳۴۱۳۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، با حضور رئیس دانشگاه، مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز در روز شنبه 22/7/96 در سالن شماره یک دانشکده‌ی علوم در پردیس کرج برگزار شد.

داشتن روحیه بسیجی راه حل کنونی مشکلات کشور است

در این مراسم دکتر محمدعلی سبحان اللهی رئیس دانشگاه ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین گفت: وقتی کلمه بسیج را در ذهن خود می‌پرورانم به یاد اوایل انقلاب و روزهای سخت جنگ تحمیلی می‌افتم که شرایط کشوری به چه نحوی بود اما روحیه ارزشی و انقلابی مردم جواب آن همه اتفاقات را می‌داد.

وی راه حل کنونی مشکلات کشور را داشتن روحیه بسیجی و انقلابی دانست و گفت: بسیج باید در توسعه اهداف دانشگاه به مسئولان دانشگاه کمک کند و ارزشهای انقلابی حتماً باید در ذهن ما باشد.

سپس حجت الاسلام و المسلمین امیر ابراهیم زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه گفت: در این 38 سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ثابت کرد که وفادار و پایبند به ارزشهاست و در مقابل دشمنان ایستادگی می کند و در حال حاضر این کشور به یک ابر قدرت در زمینه‌های مختلف تبدیل شده است.

وی افزود: پیشرفت کشور در زمینه علم و فناوری موجب شده که دشمنان به سویش هجوم بیاورند ولی ایستادگی این ملت نقشه های شوم آنها را نابود می کند.

در ادامه آقای هاشمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های البرز ضمن تقدیر و تشکر از دانشجویان حاضر در جلسه گفت: مسئولیت بسیج دانشجویی کار سختی است و بسیج باید اهتمام ویژه‌ای در جذب حداکثری صورت دهد، بسیج باید با همکاری ریاست دانشگاه، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دانشگاه تلاش نماید و گفتمان انقلاب اسلامی را سرلوحه‌ی کارشان قرار دهند.

همچنین عماد هلالات مسئول سابق بسیج دانشجویی گزارشی از دوران مسئولیت خویش ارائه نمود و آقای علی احمدی مسئول جدید بسیج دانشجویی برنامه‌های بسیج را به اطلاع حضار رساند.

در پایان با اهدای لوح از خدمات آقای عماد هلالات تقدیر و حکم آقای علی احمدی به وی ابلاغ شد.

ارسال نظرات