خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان گفت: نقش سپاه در مقابل تهدیدها با توجه به اینکه از بدنه بسیج و برآمده از مردم است بسیار مهم بوده و نقطه اتصالی بین مردم و ولایت است.
کد خبر: ۸۹۳۴۱۱۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، محمد حسین مسعودیان  صبح امروزدر جلسه فرهنگی و مسائل روز در اداره جهاد کشاورزی اردستان اظهار کرد: امام حسین(ع) یکی از مهمترین درسهایی که در طول تاریخ برای آزادیخواهان عالم به ارمغان گذاشت این بود که زیر بار ظلم و ستم نباید رفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان گفت: درس آزادیخواهی امام حسین علیه السلام در بین شیعه وجود داشته اما زمینه بروز آن فراهم نشده بود که توسط حضرت امام خمینی زمینه بروز آن ایجاد شد.

وی افزود: امام خمینی(ره) نظام سلطه پذیرشاهنشاهی را بر هم ریخت و مردم  اسلامی هم با رهبر شدند و برای جامعه حرکت کردند و با توجه به اینکه مردم حول محور ولایت فقیه جمع شدندپیروزیها به نتیجه رسید.

حجت الاسلام مسعودیان با بیان اینکه در چهل سال گذشته شاهد پیروزیهایی بوده ایم، تصریح کرد: عزت و شرافت ما به این مسئله استوار بوده که برای پیروزیها باید حول محور ولایت فقیه باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان تاکید کرد: نگاه ترامپ و سردمدارانشان نگاه چپاول با زور در کل دنیا بوده که بترسانند و از آن بهره برداری کنند و دیدشان  هم نظام سلطه گری است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی رابطه سلطه گری در دنیا را بر هم ریخته و کسی که درس در مکتب سیدالشهداء خوانده زیر بار ظلم و سلطه نخواهد رفت.

حجت الاسلام مسعودیان با بیان این جمله که سیاست بنی امیه بر پایه ارعاب و وحشت  و ترس بوده، لذا ترامپ هم اینگونه است و با ایجاد جو وحشت سیاست های خود را پیش می برد و شکستن این سیاست حسین علیه السلام می خواهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان تصریح کرد: رئوسای جمهور آمریکا همه یک سیاست را دنبال می کنند اما هر کدام به شیوه های مختلف که ترامپ هم از سیاست ترساندن می خواهد مسائل را پیش ببرد.

وی با توجه به تهدید دشمنی های آمریکا افزود: در مقابل این سیاستهای یزیدیان تنها یک راه باقی می ماند و آن هم درسی بوده که امام حسین علیه السلام به همه ما آموخت.

حجت الاسلام مسعودیان گفت: انقلاب اسلامی ما با الگو گیری و درس گرفتن از مکتب سیدالشهداء بوجود آمد و همان درسهای مکتب سیدالشهداء می گوید که با تمام توان مرگ بر سیاستهای خائنانه و ظلم و ستمهایی که به ما روا داشته می شود را بگویید.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان افزود: دشمنان از اینکه انقلاب اسلامی برای جهان الگو شود می ترسند، وحشت دارند و این ترس موجب شد که از ابتدای انقلاب کشورمان مورد هجمه و انواع  دشمنی ها قرار گیرد.

وی با اشاره به دشمنی آمریکا با انواع ترورها و کودتاها بر علیه کشورمان افزود: اما به لطف انسجام و حول محور ولی فقیه نتوانسته اند کاری از پیش ببرند.

حجت الاسلام مسعودیان نقش سپاه در مقابل تهدیدها را با توجه به اینکه از بدنه بسیج و برآمده از مردم است بسیار مهم دانست و آن را نقطه اتصالی بین مردم و ولایت عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان تاکید کرد:تکلیف سپاه با توجه به قانون اساسی دفاع از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده  لذا سپاه را می خواهند یک نظام و نهاد صرف جلوه دهند که اینگونه نیست و سپاه در قالب نظامی، اقتصادی، سازندگی و فرهنگی فعالیت می کند وسپاه جدای از مردم نیست بلکه خود مردمند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها