یحیی آل اسحاق گفت: به هر نسبت که در حوزه سیاسی و نظامی و امنیتی سرمایه گذاری می‌کنیم، انتظار می‌رود در حل مسائل اقتصادی بین ۲ کشور ایران و عراق هم توجه بیشتری شود و مسائل اقتصادی ۲ کشور حل و فصل شود.
کد خبر: ۸۹۳۴۱۰۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳

 

 

 

به گزارش خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس یحیی آل اسحاق امروز در همایش بزرگ تجارت ایران و عراق که در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، گفت: روابط ایران و عراق روابط تاریخی است و عزم مسولین دو کشور هم توسعه روابط در همه جوانب است.

وی افزود: عزم دو ملت علاوه بر رشد توسعه روابط سیاسی بر توسعه روابط اقتصادی هم استوار است و این را جهانیان به وضوح می‌بینند.

آل اسحاق اظهار داشت: به هر نسبت که ما در حوزه سیاسی و نظامی و امنیتی سرمایه گذاری می‌کنیم انتظار می‌رود در حل مسایل اقتصادی دو کشور هم توجه بیشتری شود و مسایل اقتصادی دو کشور در زمینه‌های مختلف بانکی، حمل و نقل، گمرک و غیره حل و فصل شود.

رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق با اشاره به اینکه برنامه ما تجارت 20 میلیارد دلاری بین دو کشور است و این امر دست یافتنی است گفت: انتظار ما از مسئولین دو کشور ایران و عراق توجه بیشتر به مسایل تجاری و اقتصادی است.

ارسال نظرات