مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت و گو با «بسیج»:
برزگر با بیان اینکه آمریکا هویت شیطان خود را حفظ کرده است، گفت: آمریکا بار دیگر ثابت کرد که به هیچ تعهد بین المللی پایبند نیست و نمی توان به آن اعتماد کرد.
کد خبر: ۸۹۳۴۰۹۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ در خصوص تحریم سپاه اظهار داشت: آمریکا بار دیگر ثابت کرد که به هیچ تعهد بین المللی پایبند نیست و نمی توان به آن اعتماد کرد و رهبرانقلاب هم در این خصوص بارها هشدار داده بودند اما آمریکا دوباره اثبات کرد که هویت شیطانی خود را حفظ کرده است.


وی در ادامه تاکید کرد: در طول این چند سال عده‌ای به دنبال این بودند که به مردم تلقین کنند تا امریکا قابل‌اعتماد است و راه‌حل مشکلات سازش با امریکا است افزود: ترویج و تبلیغ چنین خیال باطلی اشتباه بود.


مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه حالا که بدعهدی آمریکایی‌ها ثابت‌شده، وقت آن است که دولت و مردم با یکدلی و اتحاد به فکر حل معضلات با تکیه به توان و ظرفیت داخل کشور باشند، گفت: نیاز است که دولت و ملت با تکیه به توان و ظرفیت داخل کشور، مسیر پیشرفت و استکبارستیزی را با اراده جدی‌تری بپیمایند.

ارسال نظرات