فرمانده پایگاه میراث فرهنگی استان ایلام در گفتگو با«بسیج»:
رحمانی گفت: آمریکا در بخش‌های اقتصادی بعضی از نهاد‌ها و سازمان‌هایی که به صورت مردمی و یا همان ساز و کار بسیجی دارند را تحریم کرده اند.
کد خبر: ۸۹۳۴۰۸۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵
دشمنان نقش اقتصادی بسیج را می کوبند
سجاد رحمانی فرمانده پایگاه میراث فرهنگی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره نقش بسیج در بزنگاه‌ها اقتصادی که کمک حال نهاد‌های دولتی و خصوصی بوده است اظهار داشت: بسیج با نیرو‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد توانسته کار‌ها و اقداماتی را در امر اقتصادی داشته باشد به طوری که می‌توان کارنامه‌های آن را در بخش کشاورزی و صنعتی و عمرانی مشاهده کرد.

وی افزود: اقدامات موثر بسیج مورد توجه دشمن قرار گرفته است و هجمه رسانه‌های دنیا علیه نیروی مقاومت بسیج شدید‌تر شده است. از طرفی آمریکا در بخش‌های اقتصاد بعضی از نهاد‌ها و سازمان‌هایی که به صورت مردمی و یا همان ساز و کار بسیجی دارند را تحریم کرد. این درحالی است که از عزم و اراده اقشار بسیج و نیرو‌های مردمی ذره‌ای کم نشد و به راه خود ادامه دادند.

رحمانی در مورد اشارات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ازجمله راهکار‌هایی است که می‌تواند ایران را از بحران اقتصادی نجات دهد. می‌توان گفت که بسیج در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی نفش موثر و ویژه‌ای داشته است که حتی مقام معظم رهبری به صورت جزئی به آن اشاره‌هایی کردند. اینکه یک بسیجی بتواند با حداقل نیرو و سرمایه خود برای ۲۰ نفر اشتغال زایی کند، واقعا جای تحسین دارد.
ارسال نظرات