مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب(شاهین) در جمع خبرنگاران گفت: این مجتمع در سال 96 افزایش تولید 30 درصدی را شاهد بود و حدود 200 نفر از نیروهای تعدیل شده به محل کار خود بازگشتند.
کد خبر: ۸۹۳۴۰۷۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا ادریسی با بیان اینکه در چند سال گذشته به علت رکود جهانی فولاد، مشکلات اقتصادی و کاهش ظرفیت تولید، نبود نقدینگی و همچنین تعطیل بودن تعدادی از خطوط تولید، این مجتمع با مشکلاتی مواجه شد، گفت: از ابتدای امسال روند نزولی این مجتمع معکوس شد و سیر صعودی به خود گرفت.
وی با بیان اینکه شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در سال جاری به عنوان الگو، مد نظر مدیریت این مجتمع قرارگرفته است، گفت: با افزایش تولید، افزایش اشتغال پیش بینی می شود.
مدیرعامل مجتمع فولاد بناب اظهارداشت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و وضعیت جهانی فولاد، در زمان حاضر این مجتمع شرایط خوبی دارد و با توجه به برنامه ریزی و اهداف مشخص شده در آینده نزدیک، شرایط بهتری را نیز تجربه خواهد کرد.
ادریسی اظهار کرد: افزایش تولید و بهبود شرایط کیفی محصولات، اصلاحات انجام شده در زمینه افزایش بهره وری و کاهش هزینه های تولید و ایجاد شرایط مناسب فروش و ارائه محصول در بازارهای داخلی و خارجی تا حدودی این مجتمع را به شرایط مطلوبی رسانده و با بکارگیری مدیران لایق، توانمند و با صداقت، از لحاظ برخورداری از نیروی انسانی ماهر نیز بهبود یافته است.
وی با اشاره به اهداف و برنامه های این مجتمع تأکید کرد: کسب اعتبار مجدد و حضور پررنگ در بازار فولاد داخل و خارج از کشور و نیز احیای برند 'شاهین بناب'، دغدغه اصلی مدیریت مجتمع است و در همین راستا در نمایشگاه های معتبر با هدف شناساندن و ترویج محصولات برای صادرات حضوری پررنگ خواهیم داشت.
مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت(شاهین) بناب گفت: مدیریت این مجتمع با پرهیز از هرگونه مسائل حاشیه ای و با تمرکز بر بهره وری و افزایش تولید در راستای اعتلای این مجتمع بزرگ تولیدی گام برمی دارد.
ادریسی اعلام کرد: این مجتمع با هدف شناساندن، ترویج محصولات و ایجاد بازار در کشورهای منطقه حاشیه دریای خزر در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان باکو حضور خواهد داشت.
مجتمع فولادصنعت بناب (شاهین) با داشتن دو واحد ذوب و ریخته گری و هفت خط نورد به عنوان بزرگترین تولید کننده فولاد کشور در بخش خصوصی مطرح بوده و یکه تاز ارائه سبد کامل محصولات فولادی با کیفیت بالا در بازارهای داخلی و خارجی است.

ارسال نظرات