مسئول کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی استان یزد:

لزوم درس گیری دولتمردان از نتیجه برجام و مذاکره با آمریکا/ نتیجه یاوه‌گویی‌های ترامپ تقویت روحیه استکبارستیری مردم بود

مسئول کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی یزد با اشاره به روشن شدن بدعهدی و فریبکاری دولت آمریکا برای همه، بر لزوم درس گیری دولتمردان از نتیجه برجام و مذاکره با آمریکا تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۳۴۰۵۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، " امین رضا همتی" مسئول کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی استان یزد، در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی اظهار داشت: سخنان ترامپ که سرتاسر اهانت به ملت و دولت و کشورمان بود هرچند باعث رنجش خاطر شد، اما این یاوه‌گویی‌ها باعث شد تا راه برایمان روشن‌تر شود.

وی با اشاره به استفاده از نام خلیج عربی برای خلج همیشه فارس توسط ترامپ افزود: هنوز روی مدال سربازانتان در سال ۱۹۹۲ نام خلیج‌فارس به چشم می‌خورد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه یزد بابیان اینکه آمریکایی‌ها در حالی به ملت مسلمان و شیعی ایران برچسب تروریست می‌چسبانند که حمایت آن‌ها از تروریست و ظلم و فساد آن‌ها در عالم مشهود است، از اعتماد برخی مسئولین به وعده‌های پوچ دولت امریکا انتقاد کرد تصریح کرد: دولتمردان و عده‌ای سنگ کدخدا را به سینه می‌زدند به یاد بیاورید رهبر انقلاب و دلسوزان نظام بار‌ها نسبت به بدعهد بودن و فریبکاری آمریکایی‌ها هشدار داده بودند.

همتی با اشاره به اینکه در طول این چند سال عده‌ای به دنبال این بودند که به مردم تلقین کنند تا امریکا قابل‌اعتماد است و راه‌حل مشکلات سازش با امریکا است افزود: ترویج و تبلیغ چنین خیال باطلی اشتباه بود.

مسئول کانون طرح ولایت دانشجویی استان با اشاره به اینکه وقتی عده‌ای به بدعهدی امریکا و بی‌نتیجه بودن مذاکره با این کشور اشاره می‌کردند، برخی ان‌ها را کاسب‌کاران تحریم و بی شناسنامه و... می‌خواندند افزود: حالا که بدعهدی آمریکایی‌ها ثابت‌شده، وقت آن است که دولت و مردم با یکدلی و اتحاد به فکر حل معضلات با تکیه به توان و ظرفیت داخل کشور باشند و مسیر پیشرفت و استکبارستیزی را با اراده جدی‌تری بپیمایند.
ارسال نظرات