خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه قهاوند گفت: در تاریخ نیز بیشتر کسانی که عاقبت بخیر نشدند همه آن از رغبت به دنیا شروع شده است و منشأ تمام بدبختی‌های انسان دوست داشتن بیش از حد این دنیای فانی است.
کد خبر: ۸۹۳۳۹۰۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

منشأ تمام بدبختی‌های انسان از حب دنیای فانی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسینی‌شاخص در گردهمائی مصون‌سازی فرهنگی در سپاه ناحیه همدان با موضوع  مقابله با دنیاطلبی اظهار داشت: انسان هر قدر از طمع‌ورزی و حسد و حرص از این دنیا به دور باشد مشکلات کمتری هم در این دنیا و هم در آخرت گریبان مردم را می‌گیرد.

وی افزود: در رویات اسلامی تأکید بسیاری بر این که مسلمانان نباید فریب دنیا را بخورند، آمده است چنان که حضرت علی(ع) می‌فرماید دنیا مثل ماری می ماند که ظاهری قشنگ دارد اما در عمق آن زهری کشنده است.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه قهاوند ابراز داشت: باید از این دنیا به قدری که نیازها را بر آورده می‌کند استفاده کرد چراکه حرص و ولع باعث تباهی و ذلت در دنیا و آخرت می‌شود.

وی عنوان کرد: در تاریخ نیز بیشتر کسانی که عاقبت بخیر نشدند همه آن از رغبت به دنیا شروع شده است و منشأ تمام بدبختی‌های انسان دوست داشتن بیش از حد این دنیای فانی است.

وی در پایان سخنانش با تأکید بر انس با قرآن خاطرنشان کرد: آشنایی بیشتر با قرآن واحکام دینی انسان را از دنیاطلبی دور نگه می‌دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات