فرمانده حوزه حضرت فاطمه(س) سمنان:

راه و رسم شهدا فراموش نشود

فرمانده حوزه فاطمه(س) سمنان گفت: راه و رسم و سیره ی زندگی شهدا نباید در جامعه فراموش شود.
کد خبر: ۸۹۳۳۸۷۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، جلسه سرمربیان حوزه فاطمه(س) با حضور مربیان و سرگروه های صالحین در بیت حضرت امام(ره) در استان قم برگزار شد.

سمیه دیابیفرمانده حوزه فاطمه(س) سمنان در گفت و گو با خبرنگار بسیچ در این خصوص بیان کرد: تربیت مربیان و سرگروه های صالحین در راستای رسیدن به اهداف اصلی شجره طیبه صالحین برای ما بسیار مهم است؛ بنابراین ما در این وادی خود را مسئول می دانیم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص موضوع عرفان هیچ کس به پای امام خمینی(ره) نمی رسد و هیچکس در این خصوص به اندازه ی ایشان علم و آگاهی نداشت؛ به همین خاطراست که شخصیت امام(ره) تبدیل به شخصیتی جهانی شده است.

فرمانده حوزه فاطمه(س) سمنان تصریح کرد: بهتر است در حلقه های صالحین فرمایشات امام(ره) و رهبر معظم انقلاب گفته شود تا راه و رسم آن ها در میان مردم فراموش نشود؛ معنای ولایت باید برای متربیان تفهیم شود چرا که متربیان در جامعه هستند و می توانند مطالب گفته شده در حلقه را در سطح جامعه ترویج دهند.

دیابی ادامه داد: رسم زندگی شهدا باید در جامعه ادامه پیدا کند؛ سبک زندگی اسلامی یکی از موارد مهمی است که تمام مسائل تغذیه ای و حتی اخلاقی را در خود جای می دهد و باید در حلقه های صالحین و در جلسات مختلف در خصوص وجه های متعدد سبک زندگی اسلامی صحبت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار