خبرهای داغ:

برگزاری جلسه فرماندهان و سرگروه های صالحین بسیج محلات شاهرود+عکس

جلسه فرماندهان و سرگروه های پایگاه های حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۸۶۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی فرماندهان و سرگروه‌های صالحین حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت به میزبانی پایگاه قدس در مسجد آقا شاهرود برگزار شد.
در این جلسه که فرمانده و سرمربی نظام صالحین حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت نیز حضور داشتند، کارگاه تجربه نگاری صالحین برگزار و فرماندهان و سرگروه‌های صالحین به ارائه تجربیات خود در زمینه‌های مختلف برای استفاده سایرین پرداختند.
علیرضا ابوالقاسمی در این گردهمایی با بیان اینکه برگزاری این جلسات در رفع موانع و مشکلات موجود در حلقه‌های صالحین و پایگاه‌ها کمک می‌کند و نیاز داریم تا این جلسات مستمر انجام شود تا بتوان این تجربیات در سطح پایگاه‌ها منتقل و بتوان استفاده بهتری از برنامه‌ها انجام شود.
وی با اشاره به کینه دشمنان نسبت به بسیج و سپاه و یاوه گویی‌ها ترامپ گفت: امام راحل در سخنان خود تاکید داشت هر جا دشمن از شما بَد تعریف کرد بدانید راه را درست می‌روید و سپاه و بسیج که مدافع انقلاب و ارزش‌ها و ولایت هستند و خار چشم دشمنان امروز دشمنان را به ستوده آورده است و این توهین‌ها و گستاخی‌ها را انجام می‌دهند که البته جواب خود را خواهند گرفت همانطور که در طول این ۳۹ سال گرفته اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها