فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار:

زنی که با شگرد مردانه در گرمسار سرقت میکرد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: یک زن ۳۴ ساله که در گرمسار به روش مردانه دست به سرقت می زد توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۸۶۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان؛ سرهنگ ابوذر قربانی، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار اظهار کرد: در پی شکایت چندین شهروند گرمساری مبنی بر سرقت طلا ، وجه نقد و کارت های بانکی از منازلشان این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی های لازم و رویت دوربین های مدار بسته محل به تصویر یک زن رسیدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با شناسایی این زن به هویت وی پی برده و در یک عملیات ضربتی وی با دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت می دهند.

سرهنگ قربانی تصریح کرد: در بازجویی های اولیه این سارق به ۸ فقره سرقت به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال  اعتراف کرد و شیوه و شگرد خودرا تماس با ساکنان آپارتمان ها و درخواست باز نمودن درب ورودی و با استفاده از یک کلید برای بازنمودن درب واحد ها اعلام نموده است

وی به شهروندان توصیه کرد: از بازکردن درب منزل بر روی اشخاص مشکوک که تحت عنوان میهمان سایر واحد های مجتمع، تعمیر کار، تاسیساتی و ... مراجعه می نمایند قبل از شناسایی و اطمینان خوداری نمایید.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسارعنوان کرد: فاظت فیزیکی منزل را کامل کنید، استفاده از نرده و حفاظ برای پنجره ها، دیوار حیاط و نصب درب ضد سرقت ضروری است .

سرهنگ قربانی بیان کرد: تصور این است که سرقت منزل در نیمه های شب انجام می شود در حالی که بیشترین سرقت های منزل در اوایل شب از غروب آفتاب تا نیمه شب و در فاصله زمانی کوتاه صورت می گیرد.

وی گفت: همیشه به هنگام خروج از منزل از قفل بودن درب تراس اطمینان حاصل کرده و از قرار دادن کلید بر روی آن خودداری نمایید.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسارابراز کرد: هیچگاه کلید گاوصندوق را در محل قابل دسترس قرار ندهید و حتی الامکان آن را به همراه داشته باشید و اشیاء با ارزش خود را به صندوق امانات بانک بسپارید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار