منصور شوقانی به عنوان رئیس جدید قرارگاه راهیان نور استان سمنان معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۸۵۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، جلسه راهیان نور استان سمنان با حضور سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سالن جلسات این یگان برگزار شد.

در این جلسه اسحاق موحدیان مشاور فرمانده سپاه استان سمنان و رئیس اسبق قرارگاه راهیان نور استان سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ما هر چه داریم به برکت خون شهداست.

وی در ادامه ضمن قدردانی از همه تلاشگران اعم از مسئول اردویی و گردشگری سپاه استان سمنان، روحانیان، مسئولان اقشار بسیج طلاب، دانش آموزی، دانشجویی و مردمی و همه برادران عضو قرارگاه راهیان نور استانی که در برگزاری هر چه بهتر اردوی فرهنگی راهیان نور به عنوان بزرگترین عملیات فرهنگی کشور در استان سمنان خالصانه خدمت کردند، بیان کرد: تلاش ما بر این بود که هر آنچه در حیطه وظایف و مسئولیت مجموعه قرارگاه راهیان نور در زمان تصدی بنده در سمت ریاست بود به انجام برسد.

رئیس اسبق قرارگاه راهیان نور استان سمنان اظهار داشت: بر اساس فرمایشات رهبری در جمع خادمان راهیان نور که دفاع مقدس و راهیان نور را ثروت ملی نامیدند؛ در حقیقت این سخن واقعیت بسیار بزرگی است و ما خدا را بسیار شاکریم که در ادامه راه شهدا و در راه شهدا در حرکت هستیم.

موحدیان بیان داشت: شهدای مدافع حرم مشق رشادت رزمندگان سال های دفاع مقدس را به خوبی سرلوحه کار خود قرار داده اند و می توان  همه اینها را از ثمرات و برکات اردوهای راهیان نور برشمرد

وی در ادامه به ارائه گزارشی کامل از اردوهای راهیان نور در سالهای تصدی خود در این سمت عنوان کرد و گفت: خدا را شاکریم که در طول این سالها این اردوی بزرگ فرهنگی بدون هیچ حادثه ای انجام شد.

رئیس اسبق قرارگاه راهیان نور استان سمنان بیان داشت: جایگاه ما در بحث راهیان نور در عملکرد کلی استانها بسیار خوب است و ما توانسته ایم با کمترین هزینه ها تا کنون این اردو که الحق و الانصاف دغدغه های فراوان و خاص خودش را نیز دارد به انجام برسانیم.

موحدیان تأکید کرد: باید ساماندهی مناسبی در بحث راهیان نور در کشور صورت گیرد تا به لحاظ کمی و کیفی در بهترین شکل این اردوها در غرب و جنوب برگزار شود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم لوح تقدیر و هدایایی توسط کمیته خادم الشهدا ، ناحیه دانشجویی، دفتر فرماندهی  و سازمان اردویی و گردشگری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به پاس قدردانی از زحمات اسحاق موحدیان رئیس اسبق قرارگاه راهیان نور استان سمنان در برگزاری راهیان نور در طول سالیان گذشته اهدا شد.

گفتنی است، سرهنگ منصور شوقانی جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان به عنوان رئیس جدید قرارگاه راهیان نور استان سمنان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها