خبرهای داغ:
مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند:
مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند با بیان اینکه اردوی جهادی در عتبات عالیات ادامه راه شهدای مدافع حرم است گفت: با وجود حضور میلیونی زائرین در اربعین حسینی نیاز به کمک مردم و خیرین استان برای استقبال از زائرین است.
کد خبر: ۸۹۳۳۸۴۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

حسن صادقی مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: محرم امسال برای اولین بار کاروانی از بسیج دانشجویی استان برای اروی جهادی به عتبات عالیات در کشور عراق اعزام شدند.

وی عنوان کرد: این گروه دومین جمع از دانشجویان بسیجی بعد از دانشگاه امام صادق(ع) در کشور بودند که به این اردوی جهادی اعزام شدند.

 مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند افزود:  مدت یک ماه در کشور عراق بودیم و 24 روز در کاظمین برای مرمت و ساخت صحن امامین کاظمین فعالیت داشتیم.

وی ادامه داد: این گروه 40 نفره بود که 8 نفر دانشجوی بسیجی از بیرجند و بقیه استاد کارهایی از شهرستانهای مختلف استان بودند. تعدادی از دانشجویان مهندس برق و عمران بودند.

صادقی با بیان اینکه در پایان اردو از مسئولین قول گرفتیم که در بازه های نوروز و تابستان نیز کاروان های دانشجویی به عتبات عالیات در قالب اردوهای جهادی اعزام شوند.

وی خاطرنشان کرد: اردوی جهادی در عتبات عالیات ادامه راه شهدای مدافع حرم است و ان شاء الله این حرکت ادامه خواهد داشت.

دانشجوی جهادگر با بیان اینکه ما در شهرهای سامرا، نجف و کربلا بودیم گفت: کارهای زیادی روی زمین مانده که می شود با ساماندهی گروه های جهادی دانشجویی علاوه بر خدمات رسانی به محرومین استان در حوزه عتبات نیز  کار صورت گیرد.

وی ادامه داد: ما در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی  در کربلا بودیم و دیدیم که واقعا در آنجا کار زیاد است و با وجود حضور میلیونی زائرین در اربعین حسینی نیاز به کمک مردم و خیرین استان برای استقبال از زائرین است.

صادقی خطاب به عاشقان و دلدادگان امام حسین(ع) تاکید کرد: هر کسی که زائر امام حسین(ع) هست و هر کس که توفیق زیارت ندارد هر چه می تواند از طرق سازمان های عتبات عالیات  و ستاد پیاده روی اربعین استان برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم باشکوه و معنوی کمک کند.

وی اظهارداشت: آنهایی که امکان حضورشان در پیاده روی اربعین وجود ندارد آنچه در توان دارند برای خدمت به زائرین ابا عبدالله کمک کنند، یا افرادی را به نیابت از خود بفرستند و یقین بدانند که اجر زیارت نصیب آنان هم می شود.

مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: اختتامیه اردوهای جهادی اول آبان ماه ساعت20 با حضور آقای امیریان مسئول قرارگاه شهید باقری بسیج دانشجویی کشور در تالار شهید چمران دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها