دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت با برپایی تجمع اعترض آمیز خشم و انزجار خود را از یاوه گویی‌های ترامپ علیه ملت ایران اعلام کردند.
کد خبر: ۸۹۳۳۸۲۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، به دنبال یاوه گویی‌های شب گذشته رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت امروز پس از اقامه نماز ظهر و عصر تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.
در این تجمع که با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علم و صنعت برگزار شد معترضان بعلاوه بر سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر ترامپ، مرگ بر اسرائیل و هیهات من الذله پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.
 
در پایان این تجمع بیانیه بسیجیان و دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت قرائت شد.
 
متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
سخنرانی سراسر اهانت و توهین سردمدار کفر جهانی ترامپ بی خرد، نتیجه استراتژی سراسر غلط مماشات با دشمن و در نظر نگرفتن توصیه‌های مقام عظمای ولایت بود که علاوه بر هدر دادن چهارسال زمان سازندگی، باعث نابودی سرمایه‌های عظیم این کشور در صنعت هسته‌ای شد. ترامپ با منطق بچه گانه خود تصور می‌کند که با فشار بیشتر بر این دولت می‌تواند امتیازات بیشتری را از ملت بزرگ ایران کسب نماید. متاسفانه ریشه و علت این رفتار توهین آمیز را باید در قدم زدن‌ها و خندیدن‌های آقایان با سردمدران آمریکائی جستجو نمود. اعتماد بیش از حد به این سیستم کفر پیشه و شیطان صفت و ضمانت دانستن یک لبخند و امضای دشمن قداره بند، آیا نتیجه‌ای بهتر از این خواهد داشت.
 
وقتی که از فرهنگ سراسر مقاومت و عزت حسینی نتیجه مذاکره استخراج می‌شود و از تحریف آیات الهی نتیجه مماشات با عهد شکنان بدست می‌آورند، آیا جز تشجیع دشمن به زیاده خواهی و تحمیل تحریم‌های بیشتر و تهدید و تهمت انتظار دارند. 
 
اکنون این چهره تمام عیار آمریکائی است که در قالب زشت‌ترین اهانت‌ها و زیاده خواهی‌ها از زبان ترامپ جنایتکار ظاهر می‌شود.
 
دیگر مماشات با این گرک‌های درنده تاریخ و قاتلان کودک‌ها و زنان در بحرین و یمن و فلسطین و عراق و سوریه و میانمار بس است. ملت ایران دیگر زیر بار هیچ گونه مذاکره جدید با شیطان بزرگ و تحمیل یک خسارت عظمای دیگر نمی‌رود.
 
تحریف نام تاریخی خلیج فارس و توهین به سپاه پاسداران و والاترین نهاد ارزشی انقلابی ایران که نماینده عزت و عظمت این ملت بزرگ در طول تاریخ بعد از انقلاب است آمریکا را به منفورترین چهره نزد ایرانیان تبدیل نموده و اکنون هر ایرانی از صمیم دل فریاد می‌زند که:"مرگ بر آمریکا".
 
لازم است دولتمداران از این درس سراسر خسارت عبرت گرفته و با پاسخی دندان شکن در مقابل زیاده خواهی‌های این گرگان درنده تاریخ ظاهر شده و برای اولین بار واقعا نماینده عزت این ملت بزرگ باشند.
 
بسیجیان و دانشگاهیان فیضیه دانشگاه ها، دانشگاه علم و صنعت ایران، ضمن ابراز انزجار از سخنرانی سراسر اهانت ترامپ از دولت جمهوری اسلامی ایران می‌خواهند که با اتخاذ مواضع عملی و از سر گیری فعالیت‌های معمول هسته‌ای و توسعه تولید موشک‌های دوربرد مشت محکمی بر دهان این یاوه گوی بزرگ تاریخ بنوازند.

82528_541.jpg

82538_901.jpg

82539_568.jpg

 
ارسال نظرات