رئیس هیئت وزنه برداری استان زنجان، ملیحه پارسا به عنوان نایب رئیس بانوان منصوب کرد.
کد خبر: ۸۹۳۳۸۰۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش روابط عمومی هیئت وزنه برداری استان زنجان ؛ وثیق دبیر هیئت وزنه برداری استان زنجان گفت : طی حکمی از سوی سعید امیدی رئیس هیئت وزنه برداری استان زنجان برای اولین بار در قدمت 60 ساله این هیئت ملیحه پارسا به عنوان نایب رئیس بانوان منصوب شد .

گفتنی است، دکتر پارسا دارای دکترای عمومی داروسازی ، دکترای تخصصی سم شناسی و عضو کنونی هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در رابطه با انتخاب خود به عنوان اولین نایب رئیس بانوان هیئت وزنه برداری استان گفت : از این عنوان بسیار خوشحالم و با توجه به نوپا بودن رشته وزنه برداری برای بانوان  مسئولیت سنگین تری بر عهده دارم و معتقدم با بنا نهادن استوار پایه های این رشته ورزشی برای بانوان در آینده شاهد رشد چشمگیری خواهیم بود .

نایب رئیس بانوان با اشاره به وزنه برداری بانوان گفت: وزنه برداری بانوان از سال ها پیش در کشور های مختلف دنیا راه اندازی شده و به همت فدراسیون ورنه برداری مقدمات فعالیت در این رشته ورزشی برای بانوان ایرانی نیز فراهم شده است ، با در نظر گرفتن پتانسیل موجود در آینده ای نزدیک شاهد درخشش بانوان کشورمان در رقابت های بین المللی خواهیم بود .

ملیحه پارسا سلامت سازی و ارتقای سلامت بانوان زنجانی به عنوان مادران نسل آینده را اولویت اصلی خود دانست و افزود: آموزش مربیان ، داوران ، ورزشکاران  و استعداد یابی علمی این رشته ورزشی از دیگر اولویت های هیئت در بخش بانوان می باشد .

وی مهمترین دغدغه خود را نبود سالن تمرینی مناسب ویژه بانوان خواند و اظهار داشت: امیدوارم با حمایت مسئولین ورزش استان بتوانیم سالن تمرینی مناسبی به جهت شناسایی و پرورش بانوان مستعد زنجانی در اختیار داشته باشیم .

 

ارسال نظرات