بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان؛

آمریکاى حیله‏ گر، دشمن شماره یک اسلام و به مسلمانان تشنه است

آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است. آمریکا براى سیطره سیاسى و اقتصادى و فرهنگى و نظامى خویش بر جهان زیر سلطه، از هیچ جنایتى خوددارى نمى‏ نماید»
کد خبر: ۸۹۳۳۷۳۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از اصفهان؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آمریکاى حیله‏ گر، دشمن شماره یک است و به خون اسلام و استقلالشان تشنه. آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است. آمریکا براى سیطره سیاسى و اقتصادى و فرهنگى و نظامى خویش بر جهان زیر سلطه، از هیچ جنایتى خوددارى نمى‏ نماید»
امام خمینی رحمة الله علیه

صحبت های شب گذشته رئیس جمهور آمریکا را شنیدیم. آیا ادبیات صحبت های دیشب ترامپ جای تعجب داشت؟ مگر چیزی غیر از پلیدی و بدقولی و عدم پایبندی از امریکا انتظار داشتیم؟ مگر آمریکای ملعون را هنوز نشناخته ایم؟ مگر سابقه ی آمریکا در این سالها غیر از خباثت و رذالت بوده است؟ اصلا مگر هویت و خوی استکباری و استعماری امریکا غیر از این نتیجه میداد؟آمریکا همان آمریکاست. اینکه ما امروز ترامپ را فحاش میخوانیم نتیجه آن است که دیروز اوباما را فردی مودب و باهوش یافتیم.
نتیجه ی توجه نکردن به این همه تجربه از مذاکره و معامله با امریکا و این همه تذکر بر عدم وفاداری و پایبندی آنها، همین می شود که می بینیم. برجامی که روزی قرار بود حلال مشکلات و عامل نزول باران باشد، دستاویزی شده برای تحمیل فشارهای جدید. بازی تازه ای که برنامه ی موشکی را محدود کنید تا خدای ناکرده ترامپ، فتح الفتوحمان را پاره نکند. مگر برجام چه برایمان آورده بود که اینقدر خروج امریکا از ان یا ماندن امریکا در ان، اهمیت پیدا کرده و سرخط خبرها شده؟؟ مگر چه مشکلی از مشکلات این مردم به دست برجام گره گشایی شده ک اینگونه پاره کردن یا نکردن ان توسط ترامپ، مسئله ی روز ما شده؟
طرف مقابل خوب بازی دادن بلد است؛ ابتدا ترساندن مردم از دیوانگی ترامپ و توهم فاجعه ی خروج از برجام! و سپس طرح اینکه اگر همچنان منتظر گلابی های برجام هستید، پس کمی عقب تر بروید؛ قدرت دفاعی خود را کمی محدود کنید، از سپاه و امثالهم حمایت نکنید، درمنطقه حضور نداشته باشید، و این همان برجام 2 و 3 و ... که مدتها پیش، پیش بینی شده بود و به مسئولین  انذار داده شده بود. و در طول تاریخ چقدر از این تذکرها و چقدر گوش نکردن ها...

ما دانشجویان به نمایندگی از ملت همیشه در صحنه ایران عزیز اعلام انزجار خود را از سیاست های خصمانه آمریکای ملعون اعلام میداریم و از همینجا اتحاد و یکپارچگی ملت خود را فریاد میزنیم و همواره پشتیبان اسلام و انقلاب و این نظام و مسئولین خدمت گذار و به خصوص حامی  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای دفاعی این مرز و بوم هستیم

امام بزرگوار ما فرمود «اگر همه مسلمینى که در دنیا هستند، همه از خانه بیرون بیایند، فریاد بکنند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، همین قول براى آن‏ها مرگ مى‏ آورد. ما با فریاد، محمدرضاخان را بیرون کردیم. شما خیال مى‏ کنید با تفنگ بیرون کردیم؟ با فریاد، با «اللَّه اکبر»! این‏قدر «اللَّه اکبر» بر مغز این‏ها کوبیده شد که خودشان را باختند و فرار کردند. از این مملکت رفتند»
. ما نیز به پیروی از اماممان و به تاسی از شهیدمظلوم دکتر بهشتی به گوش جهانیان میرسانیم که ای آمریکا از ما عصبانی باش و ازاین عصبانت بمیر

والعاقبة للمتقین



بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان

ارسال نظرات