بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان همدان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن سخنان ترامپ اعلام کردند: مردم دنیا باطن پلید آمریکا را با سخنان گستاخانه ترامپ بهتر درک می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۳۳۷۲۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از همدان؛ بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادعای موهومانه آمریکا در تروریستی خواندن سپاه را محکوم و بیانیه ای در واکنش به سخنان گستاخانه شب گذشته ترامپ صادر کرد.

بخشی از این بیانیه به شرح زیر است؛

 ما دشمنی داریم که نامش آمریکاست، همانگونه که ذات گرگ موجب دریدن است، ذات دشمن هم تقابل است، طبیعت آمریکا مبارزه با ماست و حال که قوت دشمن در ضعف ماست، این مبارزه بعید است نظامی باشد، اما چون در حوزه ی اقتصادی، سیاسی و دیپلماسی مشکل داریم، دور نیست که جنگ آنان با ما اقتصادی، سیاسی یا دیپلماسی باشد. 

  امروز دیوانه ای به نام ترامپ، آنچه را که اوباما و دوستانش در ایران با تزویر و فریب بر پس چهره ی آمریکا پنهان نموده بودند، به ظاهر صادقانه بیان کرد. این اقدام چنان بود که به عنوان یک دشمن مشترک برای ایران، همه را برای مقابله آماده نمود و حتی جناب حجت الاسلام و المسلمین روحانی هم با نطقشان نشان دادند که به دلواپسان مذاکرات پیوستند و با اشتباه دانستن مواضع تَکراری آمریکا و ترامپ، او را به مطالعات بیشتر فراخواندند!

آمریکا به جنگ اقتصادی و فرهنگی با ایران دلبسته است و از آن طریق خواهان نابودی اند، البته اگر بتواند ایران را خلع سلاح کند و سپاه را منحل، شک نکنید با حمله ی نظامی به این هدف زودتر می رسد، تاریخ آن را اثبات نموده است، حال مطالبه ی ما از رییس جمهور محترم آن است که برای شکست جنگ اقتصادی آمریکا، کشور را از این بیشتر معطل برجام نگذارد و دولت اعتدال را از انفعال خارج نماید.

رئیس جمهور ترامپ را توصیه به مطالعه جغرافیا، اخلاق و... نمودند؛ ما هم ایشان را توصیه به مطالعات وقایع اخیر می نماییم.

الآن پنج سال از معطل ماندن تکلیف اقتصاد و کشور به برجام می گذرد و در رکود رکورد شکستیم و به اعتراف imf.org رتبه ی تولید اشتغالمان 10 پله سقوط داشته است و حاصل برجام و بتن ریزی در صنعت هسته ای، جز بی حاصل بودن توافق با غرب و اروپا تقریبا هیچ بود و حالا است که آمریکا می خواهد با بیشتر معطل کردن اقتصاد کشور آن مشکلاتش را پیچیده تر و غیرقابل حل کند. 

حال این هوش و فراست جنابعالی را می طلبد که این دندان پوسیده را بکنید و توان دولت را صرف اقتصاد درونزا و برون نگر اقتصاد مقاومتی نمایید که این است تنها راه برون رفت از مشکلات!

در آخر، ما اتحاد و حمایت از سپاه از جانب مردم  را مبارک می دانیم و اما ادعای موهومانه ی آمریکا در مورد تروریستی دانستن سپاه را محکوم می کنیم و موضع رییس جمهور محترم در حمایت از رهبری و سپاه را می ستاییم و امیدواریم که ایشان تا آخر بر سر ادعای خویش استوار بمانند و بدانند که آمریکا ها همانند سگی است که وقتی متوجه ترس طعمه ی خود می شود به آن حمله می کند و عقب نشینی در برابر آمریکا موجب پیشروی آن است اما اگر به آمریکا خیره شوید و به سمت نابودی اش حرکت کنید با نصرت الهی و اذن پرودگار آن را به نابودی می کشانید و بدانید که به گفته ی خودتان بسیجی که عین مردم ایران است، در نابودی استکبار و اجرای اقتصاد مقاومتی تا تحقق انقلاب و آرمان های امام خمینی (ره) پشتتان خواهند ایستاد.

بسیج دانشجویی شهرستان ملایر نیز با صدور بیانیه‌ای در واکنش به سخنان ضد ایرانی ترامپ تاکید کرد: اکنون که آمریکا و ترامپ موضع خود را در قبال جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است لازم است گوش به فرمان امام خامنه ای(ره)  با اتحاد و همدلی به معنای واقعی کلمه با اتخاذ تصمیمات انقلابی و منطقی  در راستای اهداف عالی نظام و عمل به نص صریح قرآن کریم عقده دل خود را در مقابل استکبار و ظلم بگشاییم و مسائل فرعی را دیگر جایگزین مسائل اصلی ننماییم.

 

در بخشی از این بیانیه آمده است:

 

يك سال از دوره ریاست جمهوری ترامپ می گذرد با گذشت زمان مردم دنیا و سیاستمدارانشان هویت پنهان و باطن پلید آمریکا را با حرف های گستاخانه بهتر درک می کنندبه وقوع پیوستن فرمایشات زعیم امر مسلمین عالم درباره ظاهر غلط انداز آمریکا و اقدامات مستقبل آنان ،ذهن و زبان تحلیل گران جهان را از نقد هاي افتراق آميز و مبهم قاصر کرده است .
 
عملیات آژاکس یا همان کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ یا یکی از دخالت های آمریکا در مخالفت با اتحاد اقشار مختلف ایران و عدم نیل به خودکفایی ایران است.
 
رد پای منحوس دولتمردان آمریکا و  اسناد لانه جاسوسی آنها روح هر انسان آزاده ای را آزرده می کند.
 
شلیک موشک از ناو جنگی آمریکای مدعى مقابله با تروریسم به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۱۳۶۷ جان ۲۹۰ انسان بی گناه را گرفت . آمریکای مدافع حقوق بشر و مبارز ضد تبعیض نژادی با  کشتار سیصد میلیون بومی(سرخ پوست) اولین ناقض حقوق بشر گشت و اقدامات فاجعه آمیز خود را در خاورمیانه با میلیون ها کشته در جنگ عراق به مردم دنیا نشان داد. 
 
تبعيض نژادی و برده داری آپارتاید آمریکا در دهه ٦٠ میلادی تاکنون و دیگر جنایات آمریکا زمینه ای شد تا بدانیم قربانیانی که در خلیج ماساچوست با میکروب آبله و در شبه جزیره کره و ویتنام همچنین در خیابان‌ های بغداد با گاز خردل نابود شدند، در راستای ادامه نسل کشی های آنهاست.
 
ترامپ روان پریش که ایران را حامی تروریسم  و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مخلّ امنیت و اسایش جهان می خواند فراموش کرده است که او و دست های پشت پرده متعفن آمریکا آسایش جهان به ویژه خاورمیانه را به هم زده اند و با نابودی داعش در صدد پدید آوردن اسرائیلی جدید در منطقه و به حاشیه کشاندن محور مقاومت با ایجاد نا امنی در منطقه می باشند ! این دلال اقتصادی انصاف را نیز فراموش کرده است و با تلفظ واژه خلیج عربی نشان داد که درآمد حاصل از  قرارداد های هنگفت تسلیحاتی عربستان عدل و عقل ترامپ را بر هم زده است.
 
مالک اشتر های سپاه بودند که توطئه های آمریکا و اسرائیل را در سال ۸۸ خنثی و در نطفه خفه کردند .
 
موشک های طهرانی مقدم ها بازدارندگی دفاعی  استکبار جهانی را با خطر جدی مواجه کرده است .
 
 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزندان معمار کبیر انقلاب حضرت روح الله(ره) قلب تپنده نظام و جان فدای این خاک، نور عین فرماندهی معظم کل قوا ، مدافع حریم آل الله ، حامی استکبار ستیزی و خوار چشم دشمنان انقلاب های اسلامی در دنیا هستند و به هیچکس اجازه تحرک علیه نظام را نخواهد داد.
 
ما چنگ و دندان آمریکا را خورد خواهیم کرد . دولتمردان آمریکا به این مسئله توجه کنند که اختیار عملشان محدود و محصور در عالم ذر است اما دایره عملکرد یک انسان ربانی در چهارچوب امر قدسی و عوالم وجود قابل سنجش است که فهم این مسئله برای یک دلال اقتصادی بسی غامض و سخت می باشد.
 
ارسال نظرات