خبرهای داغ:
معاون اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه برخی از دستگا‌ه‌های اجرایی همکاری لازم برای جذب سرمایه‌گذاران را ندارند، گفت: علی‌رغم برخورداری از ظرفیت‌های بسیار مطلوب برخی از دستگاه‌های اجرایی مساعدت لازم برای جذب سرمایه‌گذاران را نداشته و موجب می‌شوند سرمایه‌گذاران، استان‌های دیگر را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۹۳۳۶۷۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان که صبح امروز(یکشنبه) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از وظایف دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه دستگاه‌های خدمات رسان استان همکاری برای ایجاد اشتغال است که به‌منظور تحقق این مهم باید در گام نخست مسیر اخذ مجوز سرمایه‌گذاری را تسهیل کنیم.
وی افزود: استان قزوین از موقعیت بسیار خوبی برای جذب سرمایه‌گذاران برخوردار بوده و تمام مدیران باید از این فرصت به نحو مطلوب بهره‌برداری کنند.
معاون اقتصادی استاندار قزوین اضافه کرد: نزدیکی به پایتخت، برخورداری از نیروی انسانی متخصص و صنعتی بودن قزوین ازجمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد استان به شمار می‌رود که بسیاری از سرمایه‌گذاران را برای فعالیت در این استان ترغیب می‌کند.
حبیبی با بیان اینکه برخی از دستگا‌ه‌های اجرایی همکاری لازم برای جذب سرمایه‌گذاران را ندارند، عنوان کرد: علی‌رغم برخورداری از ظرفیت‌های بسیار مطلوب با کمال تأسف برخی از دستگاه‌های اجرایی مساعدت لازم برای جذب سرمایه‌گذاران را نداشته و موجب می‌شوند سرمایه‌گذاران، استان‌های دیگر را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.
وی تصریح کرد: از تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود از بخشی‌نگری پرهیز کرده و مساعدت لازم را برای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذارانی که در این استان فعالیت می‌کنند، داشته باشند تا بتوانیم اهداف در نظر گرفته شده در حوزه تولید و اشتغال استان را تحقق ببخشیم.
معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی به هر دلیل غیرموجهی همکاری لازم برای جذب سرمایه‌گذاران به استان و فعالیت آن‌ها نداشته باشند قطع به یقین سیاست مدیریت ارشد استان هم تغییر می‌یابد زیرا استان قزوین برای اینکه گام موثری در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی بردارد به مدیرانی همراه نیاز دارد.
حبیبی با بیان اینکه با کمال تأسف در حال حاضر همراهی‌ها در استان قزوین خوب نیست ، خاطرنشان کرد: مدیران این دستگاه‌های اجرایی باید بدانند که صبر و تحمل مدیریت استان هم تا جایی ادامه دارد و در موقع لازم تصمیم قاطعی برای جلوگیری از ادامه این روند می‌گیرد.
وی یادآور شد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید قوانین حوزه کاری خود را در راستای تسهیل در سرمایه‌گذاری و افزایش تولید و اشتغال تفسیر کنند و دقت داشته باشند که درخواست‌های سرمایه‌گذاران باید به صورت ویژه پیگیری شود.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها