فرماندار سوادکوه مشارکت مردمی و آگاهی‌های عمومی را یک سرمایه اجتماعی ذکر کرد و کارگران معدن البرز مرکزی، خواسته‌های خودشان را از مراجع قانونی پیگیری کنند و البرز‌مرکزی یک کارگاه تولیدی اقتصادی است و باید کار شود تا به سوددهی برسد.
کد خبر: ۸۹۳۳۶۳۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عبدالجواد توحیدی‌مقدم در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه مدیران ادارات و نهاد‌ها باید بهتر‌ین کارشناس حوزه مسؤولیت خود باشند و پیش‌بینی آینده‌نگرانه داشته باشند، گفت: از مجموعه 560 کیلومتر راه روستایی سوادکوه، 200 کیلومتر آسفالت است و 360 کیلومتر دیگر باقی مانده است که باید توسط مدیران گذشته و کنونی شهرستانی و استانی مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه 17 پروژه زخمی در حوزه راه سوادکوه داریم و پیمانکار طلبکار است و ارثی رسیده که باید جوابگو باشیم، افزود: در نقد دیگران و نقد خود باید منصف باشیم و هم زحمات و هم اشکالات را بگوییم.

فرماندار سوادکوه با اشاره به اینکه در مخابرات و تلفن همراه برای برخی مناطق سوادکوه مشکل داریم و با استفاده از همه توانمندی‌ها باید برای کاهش مشکلات استفاده کنیم، خاطر‌نشان کرد: نگاه مدیران باید شهرستانی باشد و از بخشی‌نگری خودداری شود.

این مسؤول مشارکت مردمی و آگاهی‌های عمومی را یک سرمایه اجتماعی ذکر کرد و کارگران معدن البرز مرکزی، خواسته‌های خودشان را از مراجع قانونی پیگیری کنند و البرز‌مرکزی یک کارگاه تولیدی اقتصادی است و باید کار شود تا به سوددهی برسد، اظهار‌ کرد: شرکت سامان با 60 میلیون تومان بر طبق قانون مجموعه معادن البرز‌ مرکزی را خریدند و کارگاه‌های دیگر در کنارشان کار می کنند و سود‌ده هستند و نظام نباید هزینه‌های مرتبط با مدیریت شرکت سامان را بپردازد.

توحیدی‌مقدم گفت: شرکت سامان هیچ طلبی از دولت ندارد و قرار نیست بی‌مدیریتی سامان را دولت بدهد و با آنان اتمام حجت کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها