خبرهای داغ:
کارشناسی مسائل سیاسی گفت: ترامپ از عربستان 500میلیارد دلار دوشید! از امارات نیز همین طور و از کشورهایی مثل کره جنوبی و ژاپن دوشید، بنابراین چه کسی گفته ترامپ دیوانه است؟
کد خبر: ۸۹۳۳۶۲۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد امیدی کارشناسی مسائل سیاسی در همایش مصون سازی فرهنگی که با حضور پاسداران و سربازان سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز برگزار شد، اظهار کرد: مسئله نفوذی که امروز شاهد آه هستیم موضوعی بوده است که رهبر انقلاب سالها تذکر دادند.
وی ادامه داد: ایشان بارها تاکید کردند که جلوی نفوذ دشمن را بگیرید، با این حال می بینیم نفوذ تا جایی پیش رفته است که در بین تیم مذاکره کنندگان ما در بحث برجام در سال 92 اتفاق افتاده و امروز نام برخی از مذاکره کنندگان در مقابل دیدگان مردم قرار دارد.
این کارشناس تبیین کرد: بحث نفوذ شاید بین تصمیم گیرندگان نظام زیاد نباشد اما در تصمیم سازان نفوذی فراوان است، تصمیم گیرندگان همه انتخاب شده توسط مردم هستند، وزیر و رئیس هستند ولی کسانی هستند که در پشت صحنه تصمیم ها را می سازند و دشمن آنها را تولید می کند .
امیدی افزود : بعضی ها بر این باورند که ترامپ دیوانه است که این یک اشتباه است، ترامپ از عربستان 500میلیارد دلار دوشید! از امارات نیز همین طور و از کشورهایی مثل کره جنوبی و ژاپن دوشید، بنابراین چه کسی گفته ترامپ دیوانه است؟
وی اذعان کرد: ترامپ مگر دیوانه است علیه ما وارد جنگ بشود؟ اصلا وارد جنگ نمی شود ، ترامپ در سخنرانی گفت سپاه را جزو گروه های تروریستی قرار می دهیم در مقابل فرمانده سپاه آقای جعفری گفت : اگر این کار صورت بگیرد ما همان کاری که با داعش کردیم با ارتش و سربازان آمریکایی خواهیم کرد و در سخنرانی که ترامپ داشت گفت : علیه سپاه تحریم های سنگینی اعمال می کنیم ولی سپاه را جزو گروه تروریستی قرار نمی دهیم .
این استاد دانشگاه تصریح کرد: ترامپ هرگز از برجام خارج نخواهد شد چرا که برجام به گفته نخبگان و دولت مردان آمریکا بزرگترین پیروزی اوباما بوده که برای آمریکا به ارمغان آورده است.
امیدی یادآور شد: بدون شلیک حتی یک گلوله توان هسته ای ایران را تعطیل کردن و برجام بزرگترین فرصت برای آمریکایی ها و غربی ها است و آنان با حفظ برجام اهداف خود را پیش خواهند برد .
وی در سخنان خود با ابراز درخواستی از رییس جمهور گفت: از آقای روحانی می خواهیم که در مقابل یاوه گویی ترامپ درباره برجام و موشکی ایران که شما از سپاه پاسداران حمایت کردید یک راه کار عملی نشان بدهند و عمل کنند.
امیدی در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: انتظار می رفت که اگر تهدیدی صورت می گرفت ما نیز فعالیت های فوردو را از سرگیری کنیم، چرا که طبق برجام اگر کشوری نقض کننده قرار داد باشد کشور دیگر می تواند اهدافش را پیش ببرد ، با هشدار مودبانه صحبت کردن در برابر دشمنی که هر روز شاخ و شانه جدیدی دارد راهکار درستی به نظر نمی رسد.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها