پورمختار در گفت‌وگو با «بسیج»:

سپاه نقشه‎های آمریکا را در منطقه نقش بر آب کرده است/ اظهارات ترامپ موجب محبوبیت بیشتر سپاه شد

نماینده مجلس خاطرنشان کرد: نهاد مقدس سپاه این افتخار را دارد که نقشه‎های امریکا را در منطقه بر باد دهد و اجازه ندهد که به اهداف خود برسند، لذا این مسئله موجب عصبانیت ترامپ جنایتکار و هیئت حاکمه امریکا گشته است.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۳۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اقدامات امریکایی ‎ها درباره تحریم سپاه و اظهارات گستاخانه ترامپ در قبال سپاه پاسداران عنوان کرد: بر هیچ کسی پوشیده نیست که هم تروریست است وهم تروریست‏پرور است و حمایت همه جانبه از تروریست دارد، امریکاست، ضمن اینکه نهاد مقدس سپاه این افتخار را دارد که در مقابل یک چنین رژیم منحوسی بایستد و نقشه‎های آنها را در منطقه بر باد دهد و از بین ببرد و با داعش مبارزه کند و اجازه ندهد که به اهداف خود برسند، لذا این مسئله موجب عصبانیت ترامپ جنایتکار و هیئت حاکمه امریکا گشته است.

محمدعلی پورمختار با بیان اینکه سپاه در قلب ملت ایران جا دارد تاکید کرد: با این رفتارهای اخیر امریکایی‎ها و سخنرانی ترامپ، اتفاقا محبوبیت سپاه صد افزون شد و موجب تنفر بیشتر مردم ایران نسبت به امریکا گشت.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در خاتمه خاطرنشان کرد: دولت، مجلس و مردم از این نهاد انقلابی حمایت همه‎جانبه و جدی خواهند کرد و حتما همه پشت سر سپاه هستیم تا روزی که امریکا را نابود کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار