خبرهای داغ:
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در شورای ادارای آذربایجان شرقی با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود، دشمنان نظام و انقلاب تاکنون صدها بار ایران را تکه تکه می کردند.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۲۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، مسعود پزشکیان روز شنبه مسعود پزشکیان  با اشاره به اظهارات و اقدامات دولتمردان امریکا علیه جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران افزود: از آغاز انقلاب تاکنون در هر موردی که امریکا با آن دشمنی کرده، نشانگر  قدرتی است که به دست یافته ایم و نمونه آخر آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه حملات اخیر ترامپ به نظام و سپاه، وحدت و انسجام ملی در میان اقشار و طیف های مختلف مردم و مسئولان  ضروری و اجتناب ناپذیر است بر وحدت ملی و همدلی به عنوان نیاز مبرم کنونی کشور تاکید کرد.
پزشکیان، وحدت و یکدلی را واجب خواند و با تاکید بر اینکه همه باید برای رسیدن به این مهم تلاش کنند، یادآور شد: برای حصول وحدت کلمه در کشور همه باید از مواضع خود کوتاه آمده و همدیگر را برای مسایل مفت و حاشیه ای متهم نکنند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، نظم و انضباط در کارها و پرهیز از هر گونه بی تقوائی را لازمه رسیدن جامعه اسلامی به سعادت دانست  و بیان داشت: باید عادت های نادرست به ویژه در میان مدیران از جمله تاخیر در برنامه های مختلف را از بین ببریم چراکه چنین رویه هایی برای مردم به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.
پزشکیان به رویداد مهم تبریز 2018 اشاره کرد و با تاکید بر اینکه برای میزبانی باشکوه و خوب از گردشگران خارجی باید همه پای کار باشند، گفت: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی اتفاقی بسیار مهم و تاثیرگذار برای وجهه جمهوری اسلامی در حوره صنعت گردشگری است.
وی اظهار کرد: اگر می خواهیم تبریز را به مثابه یک شهر ویژه اسلامی در بخش گردشگری به جهان معرفی کنیم باید همه مدیران اجرایی و دولت تلاش های وسیعی برای معرفی این کهن شهر به کشورهای اسلامی و کل جهان به عمل آورند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیایید چنان در این خصوص کار کنیم که برازنده تبریز و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
پزشکیان یادآور شد: تبریز 2018 بهترین بهانه و فرصت مغتم است تا به جهانیان نشان دهیم که ما بهترین و برترین هستیم که البته این ویژگی ها مفت و مجانی حاصل نخواهد شد.

ارسال نظرات