خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در جمع فرماندهان سپاه آذربایجان شرقی گفت: وحشت رئیس جمهور امریکا از محبوبیت و مقبولیت این مجموعه در بین مردم است.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۲۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  محمدعلی آل هاشم افزود: یاوه ‌گویی‎های ترامپ چیزی از ارزش ها و خدمات بی شائبه و فراموش ناشدنی سپاهیان کم نخواهد کرد و محبوبیت و اعتماد مردم را نسبت به آن نیز بیشترمی کند.
وی با بیان اینکه سیاست خارجی دولت امریکا در چند ماهه اخیر که ترامپ به روی کار آمده حکایت از آن دارد که می ‌خواهد ایران را وارد تونلی کند که صدام پیش از این وارد آن شد، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند سپاه و نیروهای مسلح ما جوابی دندان شکن به متجاوزین احتمالی خواهند داد.
حجت الاسلام آل هاشم اظهارداشت: مردم ایران بار دیگر ثابت خواهند کرد که دوران بزن و دررو در جهان تمام شده است و اگر غلطی از آن ها سر بزند جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.
امام جمعه تبریز اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب و در راس آن ها امریکا می ‌خواهند دوباره ما را پای میز مذاکره بکشانند ولی این امری نشدنی است و ایران تحت هیچ شرایطی بار دیگر پای میز مذاکره نخواهد رفت.
وی ادامه داد: مردم ما از آغاز انقلاب نشان داده‌ اند که هر چه فشار دشمن بر انقلاب و نظام بیشتر شده است، به همان اندازه اتحاد و انسجام ملی در میان مردم نیز بیشتر شده است و سران امریکا ما را از تحریم نترسانند چراکه از زمان تسخیر لانه جاسوسی ما در حال تحریم هستیم و در چند سال اخیر این تحریم‌ها تبدیل به جنگ اقتصادی شده بود.
حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: آن ها می ‌خواستند از طریق مذاکره توانایی ‌های ما را که بزرگترین آن ها توان نظامی و دفاعی و اقتدار سپاه پاسداران است را از بین ببرند که اطلاع از انبارهای موشک، مکان و میزان قدرت و مقدار کیفی آن ها در همین راستا طراحی شده بود.

ارسال نظرات