خبرهای داغ:
آیت‌الله نوری همدانی:

بیداری و بصیرت کشورهای مختلف به برکت نظام اسلامی افزایش یافته است

یکی از مراجع تقلید گفت: چهره‌های مختلف و پایگاه‌هایی که در خدمت استکبار هستند تکیه‌گاه خود را مستکبران قرار داده‌اند و در طرف مقابل نیز نظام اسلامی به عنوان حامی مظلومان و محرومان خداوند را تکیه‌گاه خود می‌داند و به برکت این نگاه بیداری و بصیرت کشورهای مختلف افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۲۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار با حسین مهری مدیرعامل شرکت پست ایران که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با اشاره به اینکه کار پست بسیار مهم و ارزشمند است، اظهار کرد: فعالیت کارمندان شرکت پست نیز نوعی از خدمت‌رسانی به مردم است و در نظام اسلامی هر نوع خدمتی دارای فضیلتی است.

وی اضافه کرد: اکنون در نظام جمهوری اسلامی ایران نظام مکتبی و مذهبی حاکم است چرا که خداوند متعال نیازهای مردم را تامین می‌کند و مردم به خداوند ایمان دارند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه یکی از رسالت‌های اصلی انبیا و اولیای الهی مدیریت جامعه بوده است، اظهار کرد: هر اقدامی که در راستای مدیریت جامعه اسلامی و به نفع مردم دنبال شود ارزشمند است چرا که خدمت کردن به مردم ثواب و فضیلتی ویژه دارد.

وی با تاکید بر اینکه کارمندان پست با انجام رسالت‌های خود به صورت درست می‌توانند مردم را خوشحال کنند، مطرح کرد: خوشحال کردن مردم ثواب و فضیلت بسیاری دارد.

نوری همدانی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در شب گذشته گفت: امروزه نظام اسلامی به عنوان نظامی قدرتمند دشمنان بسیاری نیز دارد؛ چهره‌های مختلف و پایگاه‌هایی که در خدمت استکبار هستند تکیه‌گاه خود را مستکبران قرار داده‌اند و در طرف مقابل نیز نظام اسلامی به عنوان حامی مظلومان و محرومان خداوند متعال را تکیه‌گاه خود قرار داده است و به برکت این نگاه بیداری و بصیرت کشورهای مختلف افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی در دین اسلامی ریشه دارد، عنوان کرد: خدمت در این نظام افتخار و توفیقی است که قسمت هر فردی نمی‌شود به همین علت باید قدردان این افتخار و توفیق باشیم و به شیوه مطلوبی رسالت خود را انجام دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار