امام جمعه گرمسار گفت: ما باید همواره ادامه دهنده راه شهیدان مدافع حرم و شهداء انقلاب اسلامی و پیرو ولایت و رهبر باشیم.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۱۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار؛ حجت الاسلام والمسلمین آرامی، امام جمعه گرمسار در جمع نمازگزاران مسجد بقیه الله و بسیجیان پایگاه ولایت ضمن یاد و خاطره شهدا و ذکر مصیبت از امام حسین(ع) اظهار کرد: علت غیبت حضرت حجت ولی عصر(عج) نبود یار است و امام زمان(عج) غریب است و یار ندارد.

وی افزود:خدا نمیخواهد واقعه کربلا دوباره تکرار شود؛ به شما مردم و بسیجیان پیشنهاد میکنم خودسازی کنید و خودتان رو برای ظهور حضرت حجت آماده کنید؛ زیرا ظهور حضرت نزدیک است و نشانه های آخر و الزمان دیده میشود؛ و مهدی الزهرا(س)تنهاست.

امام جمعه گرمسار رشادت های امام حسین(ع) را خاطر نشان کرد و گفت: آرزوی شهادت داشتن خوب است؛ اما هدف مهم است؛از تمام جوانان و نوجوانان میخواهم برای زندگی خود هدف داشته باشند، و هدف نباید شهادت باشد؛ بلکه هدف باید آزادی سوریه از دست تکفیریان داعش باشد.

آرامی عنوان کرد: امام حسین(ع)هدفش زنده نگه داشتن دین اسلام بود، و جهت تبلیغ دین مقدس اسلام به سمت کوفه حرکت کرد؛ امام حسین(ع) می دانست که شهید می شود؛ اما هدف خود رو حفظ کرد، و حتی ظهر عاشورا هم به فکر هدف خود بود، و با تمام تشنگی و کمبود یار نماز خود را خواند؛ بنابراین  شما جوانان باید الگوهای حسینی داشته باشید و برای رسیدن به هدف تلاش کنید؛ خداوند نیز شما را یاری خواهد کرد.

امام جمعه گرمسار ضمن یاد شهید حججی و مقایسه این شهید شاخص مدافع حرم با سالار و سرور شهیدان امام حسین(ع) گفت: سر شهید محسن حججی را هم مانند سر امام حسین(ع) بریدند و به نیزه کردند؛ ما باید همواره ادامه دهنده راه این شهیدان و شهداء انقلاب اسلامی و پیرو ولایت و رهبر باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها