خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان، با تاکید بر اینکه امروزه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار سپاه پاسداران حضور پر رنگی خواهند داشت گفت: به نمایندگی از استان و ایران این پیام را دادیم و می دهیم که سپاه خط قرمز ما است، و قدر دان زحمات آن در دفاع از کشور و ملت های مسلمان منطقه و برخورد جدی با ترروسیم منطقه ای و جهانی هستیم.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۰۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷

عباس پاپی زاده، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قوه قضائیه در ارائه خدمات قضائی به مردم یکسری مشکلات و بحث های جدی دارد که انتظار می رود این مشکلات با همکاری قوه مقننه که مجلس است برطرف شود.

وی افزود: این مشکلات  چه در بحث اصلاح قوانین چه در بحث تصویب قوانین جدید و چه در بحث تامین بودجه و امکانات و نیروی انسانی باید مرتفع شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با بیان اینکه مجلس شورای سلامی  می توان با قوه قضاییه بسیاری از مشکلات را حل کند یادآور شد: در این زمینه با مشورتی که با نمایندگان استان خوزستان داشتیم، به جمع بندی رسیدیم که از فعالیت های  عزیزان ما درقوه قضایه و در دادگستری استان خوزستان بازدید داشته باشیم و از طریق بحث و تبادل نظر مشکلات این حوزه را حل کنیم.

 پاپی زاده در خصوص صحبت ها ی رئیس جمهور آمریکا و احتمال افزایش فشار ها یاحتمالی آمریکا و خروج آن از برجام توضیح داد: رئیس جمهور آمریکا با این اظهار نظر ها نشان داد از عقلانیت مناسبی برخوردار نیست و متاسفانه تحت تاثیر فشاری های سیاسی که لابی های صهیونیسم وارد می کنند؛ تصمیات آنی و لحظه ای می گیرد.

وی افزود: تصمیمات آنی آمریکایی ها نه تنها سبب ایجاد دردسر برای کشور های مختلف شده است، بلکه در خود آمریکا نیز اعتراضات گسترده  مردمی را به دنیال داشته است.

پاپی زاده متذکر شد: برجام یک تعهد بین المللی و چند جانیه است، و قابل لغو شدن به وسیله طرف خاصی نیست و قطعا برجام ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و حتی به تعهدات بین المللی هم پایبند نیستند گفت: امروزه شاهد اختلاف نظر بین کشور های امریکایی و اروپایی هستیم و آن  اعتباری که امریکا در دنیا دارد با این رفتار ها ناشیانه آسیب دید

پاپی زاد بیان کرد: زمانیکه آمریکا نهاد های مردمی و انقلابی و معقولی مانند سپاه را مورد هجمه خودش قرار دهد این به ین معنی است که سپاه خیلی خوب کار های خود را انجام داده است.

وی ادامه داد: در واقع سپا توانسته است، به عنوان بازوی قدرتمند برای جمهوری اسلامی در منطقه یک نقش بین المللی را ایفا کند

پاپی زاده عنوان کرد: اکنون سوالی که مطرح می شود، این است، چرا آمریکا یی ها به خودشان اجازه می دهند، از آن سر دینا قوای نظامی خود را به خلیج فارس منتقل کنند، اما ما در منطقه خاورمیانه نتوانیم از کشور های مسلمان منطقه در برابر گرو های تررورسیتی دفاع کنیم.

وی ادامه داد: گروه های تروریستی که حامیان اصلی آنها خود امریکا است و آمریکا تامین کننده بودجه،اسلحه و اموزش دهنده نیروی های تروریستی است

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در پایان با تاکید بر اینکه امروزه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار سپاه پاسداران حضور پر رنگی خواهند داشت یاد آور شد: به نمایندگی از استان و ایران این پیام را  دادیم و می دهیم  که سپاه خط قرمز ما است، و قدر دان زحمات آن  در دفاع از کشور و ملت های مسلمان منطقه و برخورد جدی با ترروسیم منطقه ای و جهانی هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها