امام جمعه میاندوآب گفت: برای پیروزی بر دشمنان به دو عنصر ایستادگی و مقاومت و بصیرت و هوشیاری نیاز داریم و همه باید به این موضوع توجه داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۳۳۴۹۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جمع مردم میاندوآب اظهار کرد: برای پیروزی بر دشمنان به دو عنصر ایستادگی و مقاومت و بصیرت و هوشیاری نیاز داریم و همه باید به این موضوع توجه داشته باشند.

امام جمعه میاندوآب افزود: برخی از دشمنان ما گرگ صفت بوده و از گزینه های روی میز حرف زده و داد و بیداد می کنند که باید با شجاعت در مقابل آنها ایستاد و دشمن را عقب راند.

وی با بیان اینکه اگر از مقابل این دشمنان، عقب نشینی کنیم، دشمن پیش می آید، گفت: باید در مقابل ترامپ این مردم احمق دوران که برای ایستادگی در برابر ایران دست به توطئه های مختلف می زند، مانند شهید حججی ها و سردار سلیمانی ها ایستاد تا فتنه آنها خنثی شود.

حسن زاده با اشاره به دسته دیگری از دشمنان نیز استحاله از درون را دنبال می کنند ، تصریح کرد: متاسفانه عده ای جاهل با این دسته از دشمنان که ضربه خوردگان از نظام و منحرفان و فتنه گران هستند، نیز همراهی می کنند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: استحاله از درون یعنی اینکه در دور افتاده ترین نقاط هم، زیر آب یک فرد مسئول که انقلابی است را بزنی و در هر جا که یک نفر انقلابی باشد او را کنار بگذاری؛ استحاله از درون یعنی اینکه نیروهای انقلابی را ذبح کنی؛ استحاله از درون یعنی اینکه وقتی یک مسئول به دفتر امام جمعه می آید، فورا او را بازخواست کنند.

وی گفت: به مدیرکل اداره ای زنگ زدم و به من گفت که از میاندوآب زنگ زده اند و گفته اند که فلانی به دفتر امام جمعه می رود و نباید در این اداره بماند.

وی با تاکید بر هوشیاری و بصیرت، گفت: برای دفاع و ایستادگی در مقابل استحاله از درون، بصیرت لازم است و مردم باید بدانند که انقلابی واقعی و سرباز ولایت واقعی چه کسی است نه اینکه هرکس بگوید من انقلابی و سرباز ولایتم از او قبول کنند.

حسن زاده با بیان اینکه ۲۲ میلیارد تومان بودجه برای میاندوآب مصوب شده بود، اظهار کرد: این ۲۲ میلیارد تومان کجا صرف شد؟ کدام کار فرهنگی انجام شد؟ از این ۲۲ میلیارد تومان، ریالی به حوزه علمیه ندادند.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: اینکه امروز دشمنان سپاه و قوه قضائیه را زیر سوال می برند، برای این است که سپاه و قوه قضاییه مانع دست یابی آنها به اهدافشان شده اند و می خواهند با زیر سوال بردن آنها به اهدافشان دست یابند.

وی افزود: عده ای خود را سرباز نظام می دانند و معرفی می کنند ولی در عمل اینگونه نشان نمی دهند و دوست نظام عمل نمی کنند.

حسن زاده  با اشاره به روز جهانی استاندارد، تصریح کرد: همه کارهای ما باید دقیق و جدی بوده و به این موضوع توجه داشته باشیم که پیشرفت و توسعه کشور وابسته به دقیق و جدی عمل کردن ماست.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه پوشش عیب گناه کبیره است، اظهار کرد: باید کارهای یک مسلمان، مانند یک مسلمان واقعی باشد و اینگونه نباشد که مثلا یک جعبه میوه را با میوه های زیبا و سالم تزئیین کرده و در داخل جعبه از میوه های خراب پرکنیم.

وی با اشاره به روز پیوند اولیا و مربیان، افزود: اولیا و والدین باید در کنار مربیان از فرزندان خود مراقبت کرده و بدانند که ارتباط بین اولیا و مربیان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

حسن زاده به روز تربیت بدنی و توصیه های مقام معظم رهبری به جوانان اشاره کرد و گفت: مردم باید به طرف ورزش حرکت کنند و متاسفانه بسیاری از بیماری ها نیز به دلیل کمبود تحرک و کم ورزش کردن است که خانواده ها باید به آن توجه داشته باشند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه سه گناه است که انسان را بیچاره می کند، افزود: عاق والدین، ظلم کردن و کفران نعمت سبب بیچاره شدن انسان می شود و همه مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پیامبرگرامی اسلام(ص) در حدیثی، شش خصلت را از شروط بهشتی شدن معرفی می کنند، گفت: دروغ نگفتن، خلف وعده نکردن، خیانت نکردن در امانت، نگاه نکردن به نامحرم، دستهای خود را به آنچه نباید دراز کند؛ دراز نکردن و مراقبت از شهوت این شروط هستند.

حسن زاده اظهار کرد: انسان اشرف مخلوقات است و باید از عقل و فکر و اندیشه استفاده کند و این را در نظر داشته باشد که دنیا، دنیای گذرا است که ما را برای دنیای دیگر آماده می کند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید از اختلاط در مجالس و مکان های مختلف پرهیز کرد، تصریح کرد: صدا و سیما باید در برنامه های که کارشناس مرد حضور یافته از مجری مرد استفاده کند نه از مجری زن و بالعکس در برنامه های که کارشناس زن حضور یافته از مجری زن استفاده کند.

وی افزود: چه دلیلی وجود دارد که در برنامه هایی که کارشناس زن حضور دارد از مجری زن استفاده شود و برعکس و باید این را مسئولان نه فقط در صدا و سیما بلکه در همه موارد و مکان ها در نظر بگیرند.

 

ارسال نظرات