فرمانده انتظامی سلماس گفت: هزار و ۲۰۰ لیتر نفت سفید از یک دستگاه وانت سایپا در سلماس کشف شد
کد خبر: ۸۹۳۳۴۸۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسین رمزی گفت: در ارومیه با اشاره به کشف سوخت قاچاق در سلماس اظهار داشت: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در محور خوی_سلماس یک دستگاه وانت سایپا را به منظور بازرسی متوقف کردند.

وی با بیان اینکه خودرو مورد بازرسی قرار گرفت، افزود: در بازرسی از وانت سایپا ۱ هزار و ۲۰۰ لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد.

این مقام مسئول با اشاره به توقیف خودرو در ارتباط با این محموله قاچاق، ادامه داد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

وی با اشاره به کشف مواد مخدر در ایستگاه ایست و بازرسی رختار سلماس، خاطرنشان کرد: در این ایستگاه ماموران انتظامی یک دستگاه پژو پارس را به دلیل حمل مواد مخدر توقیف کردند.

رمزی با اشاره به کشفیات به دست آمده از این خودرو، عنوان کرد: بیش از دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از محل جاسازی  در پژوپارس به دست آمد.

وی با بیان اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر شده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد، تصریح کرد: قاچاقچیان به ترفندهای مختلف سعی در جاسازی و عبور کالای خود از مزر را دارند ولی با تمهیدات اندیشیده شده و با هوشیاری ماموران در بیشتر موارد از رسیدن به نیت خود ناکام می‌مانند.

ارسال نظرات