خبرهای داغ:
جانباز شیمیایی دفاع مقدس:

تار عنکبوت دور دولت آمریکا/ خصومت با سپاه چون از بدنه اسلام است

جانباز شیمیایی دفاع مقدس گفت: به دولت آمریکا اخطار می دهم رسوایی که تا امروز گریبانشان را گرفته بس است . مردم دنیا شما و حیله های شما را شناختند.
کد خبر: ۸۹۳۳۴۷۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳

علی دوستی جانباز دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: استکبار جهانی از همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی به تلاطم افتادند و منافعشان به خطر افتاد. گیج شدند و دست و پایشان را گم کردند.

عضو ستاد استقبال از امام(ره) یادآور شد:  معمار انقلاب همان روزهای اول ورود به میهن در بهشت زهرای تهران در سخنرانی خود فرمودند " آمریکا شیطان بزرگ است" که این فریاد را همه امت اسلام و آزادی خواهان در سراسر جهان شنیدند.

وی عنوان کرد: بر کسی پوشیده نماند که آمریکا بزرگترین دشمن اسلام است و آنهایی که باورشان نشده بود به دروغ پردازی ها، حیله گری ها و تخریب دنیای اسلام توسط آمریکا اذعان داشتند.

دوستی با بیان اینکه امروز این ظالمان تاریخ رسوا شده اند و دست و پا می زنند که چند صبایی بیشتر دوام بیاورند افزود:  با وجود فضاسازی ها و تخریب هایی که امت اسلامی را هدف قرار داده اند؛ عمرشان به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی که سرشار از ایمان هستند ثابت کردند در 38 سال مقاومت خویش باکی از یاوه گویی های امثال ترامپ  ندارند.

این پیشکسوت دفاع مقدس افزود: امت اسلامی کاملا هوشیارند و دشمن را شناختند که در راس آمریکا و نیز هم پیمانانش هستند که اکنون تار عنکبوتی دورشان کشیده شده است.

این عضو جامعه ایثارگر و فداکار استان تصریح کرد: به دولت آمریکا اخطار می دهم که رسوایی که تا امروز گریبانشان را گرفته بس است . خیلی از مردم دنیا شما و حیله های شما را شناختند.

وی ادامه داد: سازنده، بازنده و تشکیلات تروریستی دنیا آمریکاست و هم پیمانانش نیز این را به خوبی لمس کردند. یاوه گویی های امثال ترامپ توجیهی برای خودشان و مسائل پوچی برای ما است.

دوستی با بیان اینکه آن چیزی که آمریکا و حامیانش از آن می ترسند اسلام است افزود: چون سپاه پاسداران از دل اسلام و انقلاب اسلامی روییده شده ؛ لذا از سر کینه و دشمنی هایی که دارند حرف های پوچ و بی ارزش می زنند اما از حرف های آنان باکی نیست.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با دل و جان بیش از 38 سال استقامت کرده و در مقابل شدیدترین تحریم ها ، تهاجم نظامی و فرهنگی ایستاده اند و می دانند از  زمانی که اسلام ظهور کرده همین دشمنان بوده اند.

جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی گفت: تکلیف برای ما خیلی شفاف و روشن است . ما امام ، مقتدا و ولایت داریم و شعارمان از قدیم بوده که " تا خون در رگ ماست خمینی و خامنه ای رهبر ماست".

وی با بیان اینکه تا وقتی چشم ما به انگشت اشاره رهبرمان باشد آمریکا و حامیانش هیچ غلطی نمی توانند بکنند اظهارداشت: بیشترین قربانیان راه و دام های تروریست ها امت اسلام و در راس انقلاب اسلامی بوده اند .

دوستی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تروریست نامیدن سپاه تصریح کرد: خودشان جنایت می کنند و می خواهند به گردن کسی دیگر بیندازند . ملت ما را با این کارها و حرف ها نمی توانند خسته کنند .

وی با اشاره به توطئه های دشمن بر علیه انقلاب اسلامی بیان داشت: تمام دروغ پردازی های آنان برای این است که مشکل روحی و روانی در درون کشور ما ایجاد کنند اما همواره ملت قهرمان و شهید پرور ایران هوشیار هستند و به خوبی به نقشه های دشمنان آگاهند.

دوستی ادامه داد: داغ دردهای استکبار از اسلام است چون از آن سیلی خورده و چون سپاه بخشی از بدنه اسلام است با آن خصومت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها