با حضور کودکان حاشیه شهر و به همت جمعیت دانشجویی امام حسن (ع)؛
به همت جمعیت دانشجویی امام حسن (ع)، گردهمایی جوانه‌های آسمانی با حضور کودکان حاشیه شهر در یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۴۶۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ گردهمایی جوانه‌های آسمانی، ویژه کودکان حاشیه شهر یزد پیش از ظهر امروز در سالن فرهنگسرای شهرداری یزد برگزار شد.

در این مراسم که به همت جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان که در ذیل معاونت سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی یزد به فعالیت می پردازند برگزار شد، علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع و نشاط‌آور بسته‌های هدیه لوازم‌التحریر به دانش آموزان حاضر در مراسم اهدا شد.
در حاشیه این مراسم، علی پور میرزایی مسئول برگزاری این گردهمایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) به همت جمعی از جهادگران دانشجو استان و در ذیل معاونت سازندگی بسیج دانشجویی تشکیل‌شده است، اظهار داشت: هدف این مجموعه ارائه خدمات متنوع به مردم حاشیه شهر و رسیدگی به مباحث آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در این مناطق است.
مسئول جهاد سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به فعالیت‌های متنوع در دستور کار این مجموعه دانشجویی تصریح کرد: پیگیری و مطالبه گری از مسئولین در راستای حل معضلات و مشکلات مردم شریف ساکن در این مناطق، توانمندسازی و ایجاد شرایط رشد کودکان و نوجوانان ساکن در حاشیه شهر و استفاده از ظرفیت‌های مردمی اهداف اصلی این جمعیت دانشجویی به شمار می‌رود.
دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) یزد بابیان اینکه این مراسم با حضور بیش از 250 دانش‌آموز دختر و پسر از پنج مدرسه حاشیه شهر یزد برگزار شد، بیان داشت: شهرداری یزد، اداره آموزش‌وپرورش ناحیه دو یزد، پایگاه بسیج عمار و کارگروه کودک و نوجوان میرمَهنا نیز در برگزاری این گردهمایی مشارکت داشتند.
وی با اشاره به‌ضرورت توجه به شادی و تفریح کودکان و نوجوانانی که به دلیل مشکلات مالی خانواده‌ها و نبود امکانات مناسب در حاشیه‌های شهر کمتر به بحث نشاط آن‌ها پرداخته می‌شود، افزود: در این برنامه تلاش شد تا بتوانیم با اجرای برنامه‌های شاد، خنده را بر روی لبان این عزیزان بیاوریم.

پور میرزایی اضافه کرد: در این میان برخی مفاهیم دینی، نکات اخلاقی و بهداشتی نیز در قالب‌های بازی، شعر و داستان به دانش آموزان آموزش داده شد.
مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی یزد بابیان اینکه در این مراسم کیف و بسته‌های لوازم‌التحریر به این عزیزان هدیه داده شد تا آن‌ها نیز بتوانند مانند دیگر دانش آموزان با وسایل نو و جدید سال تحصیلی خود را آغاز کنند، تصریح کرد: فعالیت‌های این مجموعه دانشجویی در طول سال نیز تداوم خواهد داشت و برنامه‌های متنوعی در دستور کار جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) قرار دارد.
ارسال نظرات