خوانساری درنسشت سیاسی کارکنان ناحیه ثارالله یزد:
خوانساری خاطر نشان کرد:امروزما پاسداران وظیفه تیین داریم وباید مردم را نسبت به مشکلات و مسائل کشور هوشیار کنیم و به آنها بگوییم این همه مشکلات ومسائل که دست گریبان آن هستیم از کجا آمده است و ما باید جهادی عمل و تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۹۳۳۴۴۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، صبح امروز نشست سیاسی کارکنان ناحیه ثارالله درسالن جلسات این ناحیه برگزار شد.
در این نشست "خوانساری" به بیان دیدگاه‌ها در مورد مسائل سیاسی روز کشور و منطقه و موضوع برجام و موضع گری‌های اخیر "ترامپ" رئیس جمهور آمریکا درمورد برجام وسپاه به سخنرانی پرداخت.
خوانساری بیان داشت: اگرامروز امریکا سپاه را تروریسم نخواند چه کسی را تروریسم بخواند و ما امروز افتخار می کنیم که امریکا نتوانسته در مقابل سپاه مقاومت بکند و از دست ما عصبانی است وسپاه توانسته تمام نقشه‌های شوم انان را خنثی کند.
وی در ادامه افزود: امروز نقشه دشمنان این است اولویت و اهداف انقلاب اسلامی را به اولویت اقتصادی تغییر دهند و ذائقه مردم به اینکه آمریکا قدرت جهانی است و ما باید در مقابل خواسته‌های انان کوتاه بیاییم تغییر دهند.
خوانساری خاطر نشان کرد: امروز ما پاسداران وظیفه تیین داریم و باید مردم را نسبت به مشکلات و مسائل کشور هوشیار کنیم و به آن‌ها بگوییم این همه مشکلات و مسایل که دست گریبان آن هستیم از کجا آمده است و ما باید جهادی عمل کنیم و تلاش کنیم .
وی تاکید کرد: امروز تیین وتلاش در همه عرصه‌های کشور وظیفه شما پاسداران است.
خوانساری در ادامه بیانات خود در مورد برجام گفت: "آمریکا" از برجام خارج نخواهد شد وت حریم‌ها را بر نخواهد داشت واروپائیان برجام راحفظ خواهند کرد بخاطر اینکه منافع و بازار ایران برایشان سود و منفعت دارد وجنس‌های بی کیفیت خود را وارد کشور می‌کنند.
درپایان این نشست به سوالات مطرح شده از طرف کارکنان جواب داده شد.
ارسال نظرات