خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسکو در واکنش به یاوه گویی ها و اتهام زنی های رئیس جمهمور آمریکا علیه کشورمان و همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مفتخریم در مجموعه ای خدمت می کنیم که خارچشم دشمنان اسلام و کشور است.
کد خبر: ۸۹۳۳۴۳۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲

سعید رشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: لقب دادن سپاه به عنوان سازمان تروریستی هیچ تاثیری بر انجام وظایف این نهاد در کشور و حتی در منطقه نخواهد گذاشت بلکه ما در رسیدن به اهداف و آرمان های سپاه استوار و مصمم خواهد کرد.

وی ادامه داد: در آغاز انقلاب که انواع و اقسام تهدیدات و توطئه ها بر کشور سایه افکنده بود و در از طرفی دیگر صدام با حمایت 40کشور دنیا به ایران حمله ور شد نیرو های سپاه و بسیج به کمک دیگر نیروهای مسلح آمدند و با سربلندی توانستیم بدون اینکه ذره ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیافتد پیروز این جنگ هشت ساله شویم.

رشیدی یادآور شد: بنا به فرموده رهبر فرزانه کشور هر موقع از ما عصبانی شد آن وقت اطمینان داشته باشید که راه را درست پیش می روید، چراکه توانسته است انواع اقسام توطئه ها را نظیر داعش در منطقه مهار کند و بزودی به خواست پروردگار موسس ناامنی های منطقه؛ رژیم صهیونیستی را از بین ببریم.

 

 

 

 

ارسال نظرات