صندوق ذخیره بسیجیان کشور در استان سرمایه گذاری می کند

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: صندوق ذخیره بسیجیان کشور در طرح های مختلف این استان سرمایه گذاری می کند.
کد خبر: ۸۹۳۳۳۴۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ گودرز امیری در نشست با مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان کشور و تعدادی از مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: مسئولان این صندوق آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در طرح های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت، معدن و محصولات دانش بنیان اعلام کرده اند.

وی افزود: مسئولان صندوق ذخیره بسیجیان کشور به منظور مشارکت در طرح های نیمه تمام دارای توجیه اقتصادی چهارمحال و بختیاری آمادگی دارند.

امیری تصریح کرد: احداث راه آهن اصفهان - شهرکرد - اهواز با 150 هزار میلیارد ریال نیاز اعتباری، ساخت آزادراه لردگان - ایذه با اعتبار 50 هزار میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی آزاد راه شهرکرد - فولاد شهر با 10 هزار میلیارد ریال اعتبار، طرح آبرسانی به لردگان با یکهزار و 600 میلیارد ریال، آبرسانی به دشت دیناران با یکهزار میلیارد ریال و احداث سد آقبلاغ با 600 میلیارد ریال از مهمترین طرح های آماده به کار برای سرمایه گذاری از سوی صندوق ذخیره بسیجیان کشور در چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.

وی بیان داشت: صندوق ذخیره بسیجیان کشور همچنین می تواند نسبت به تکمیل و بهره برداری بیش از 200 طرح نیمه تمام کشاورزی، صنعتی، معدنی، ورزشی، بهداشتی، درمانی، فرهنگی،گردشگری و حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی در چهارمحال و بختیاری اقدام و سرمایه گذاری کند.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تولید خودرو، لوازم یدکی، محصولات لبنی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تولیدات فلزی، هتل سازی، اقامتگاه های بوم گردی، تولید کاغذ از سنگ به عنوان مهمترین اولویت های استان برای سرمایه گذاری به صندوق ذخیره بسیجیان کشور معرفی شد.

وی عنوان داشت: ظرفیت های چهارمحال و بختیاری در ایجاد تاسیسات گردشگری، سرمایه گذاری در 13 منطقه نمونه گردشگری استان و همچنین بهره مندی از توان شرکت های دانش بنیان به مسئولان صندوق ذخیره بسیجیان کشور ارائه شد.

امیری اظهار کرد: توسعه باغات، تولید شیر استرلیزه، احداث کشتارگاه دام، راه اندازی کارخانجات فرآوری گیاهان دارویی، احداث مجتمع های شیلاتی و دامی، بهره برداری از گلخانه ها و واحدهای تولید قارچ خوراکی، احیای کارخانه چینی همگام و مشارکت در توسعه کارخانه تولید کولر برفاب از دیگر پیشنهادات مسئولان چهارمحال و بختیاری به منظور سرمایه گذاری صندوق ذخیره بسیجیان کشور در این استان محسوب می شود.

افزوده می شود، مدیران کل دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری وضعیت طرح های قابل سرمایه گذاری از سوی صندوق ذخیره بسیجیان کشور در استان و نحوه ارائه تسهیلات در بخش های مختلف را برای مسئولان این صندوق تشریح کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار