خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز اذعان کرد:
مسئول سیاسی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز اذعان کرد: اقتصاد مقاومتی باید به گونه ای باشد که بتواند در برابر هجمه های تمام دنیای استکبار ایستادگی کند.
کد خبر: ۸۹۳۳۳۳۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فاضل عبداللهی مسئول سیاسی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در بین پاسداران و سربازان ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد مقاوم و با بار معنایی قوی و محکم است، مقصود از این قوام و استحکام ، اقتصاد مقاوم در برابر تمام دنیای استکبار است .
وی افزود : اقتصاد مقاومتی باید به گونه ای باشد که بتواند در برابر هجمه های تمام دنیای استکبار ایستادگی کند.
مسئول سیاسی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز اذعان کرد: در بیان حضرت امام خمینی (ره) کلمه حصر برای اقتصاد آمده است که این هم بیانگر هجمه دشمنان علیه کشور ما و اقتصاد ما است و یک اقتصادی که به نام مقاومت مزین شده باید بتواند با تمام دشمنی ها مقابله کند و یکی از این راه ها حرکت به سمت اقتصاد روستا محور است .
وی با بیان اینکه طبق نظر امام خمینی (ره) به این نکته تاکید کردند که ((عشایر ذخایر انقلاب هستند)) گفت : ما باید امروز این دخایر را در فضای اقتصادی که امام خامنه ای (مدظلله العالی) ترسیم کرده است استفاده کنیم .
عبداللهی در ادامه افزود: امروز روستا نقش بسزایی در در اقتصاد مقاومتی کشور دارد، چنانچه در دهه های گذشته این روستاها بودند که همواره نقش های مولد را برعهده داشتند.
این مسئول تبیین کرد: در حقیقت برای موفقیت در حوزه اقتصاد مقاومتی ، نقش روستاها و عشایر نقش بی بدیلی است و وظیفه دولت و دستگاه های دولتی است که به آنها کمک کند تا اقتصادشان شکوفا شده و به ثمر آنها جامعه را متاثر سازد .
وی اضافه کرد: قطعا با تلاش مردان و زنان روستا در زمینه طرح های اقتصاد مقاومتی ، دشمنان دچار یاس و نا امیدی شده و دستیابی به اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد .
مسئول سیاسی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در پایان افزود: هرکس در هر جایی و در هر پست مقامی و با هر مسئولیتی که حضور دارد می بایست به اقتصاد ملی مقاوم کمک کند چرا که حضرت امام می فرماید : وظیفه ما این است که سعی و تلاش کنیم کشورمان را مستحکم ، غیر قابل نفوذ ، غیر قابل تاثیر از سوی دشمن ، حفظ کنیم و نگه داریم ، این یکی از اقتضائات اقتصاد مقاومتی است که ما مطرح کردیم .
عبداللعی اذعان کرد: در اقتصاد مقاومتی یک رکن اساسی و مهم، مقاوم بودن اقتصاد است، اقتصاد باید مقاوم باشد تا بتوانیم در مقابل آنچه که ممکن است در معرض توطئه دشمن قرار بگیرد مقاومت کند .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها