خبرهای داغ:
همزمان با فرا رسیدن هفته ایمنی در سپاه و بسیج، کارکنان ناحیه مقاومت بسیج کاشان از کارخانه فولاد امیر کبیر کاشان بازدید کردند .
کد خبر: ۸۹۳۳۳۰۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

با توجه به فرا رسیدن هفته ایمنی در سپاه و بسیج کارکنان ناحیه مقاومت بسیج کاشان در روز چهارشنبه  19/07/1396 از کارخانه فولاد امیر کبیر کاشان بازدید کردند . در ابتدا مهندس قنواتی رئیس محترم کارخانه فولاد امیرکبیر ضمن عرض خوش آمد گویی به جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و کارکنان ناحیه بسیج  گزارش کوتاهی از روند فعالیت کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان ارائه دادند. ایشان ضمن تقدیر از تلاش بسیجی گونه ی کارکنان شرکت فولاد  از عملکرد کارخانه باتوجه به شعار سال و تاکید بر مدیریت جهادی با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری سخن گفته و اشاره کردند که این شرکت با توجه به تحریم های ظالمانه ی کشورهای مختلف توانسته است با تکیه بر دانش بومی و تلاش جهادی مهندسان جوان خود نسبت به سال های گذشته و همچنین نسبت به پیش بینی های ایده آل خود افزایش قابل توجهی در بخش های مختلف به ویژه در بخش تولید داشته باشد.

در این بازدید علمی وآموزشی ، مهندس شاداب مدیر hsc (بهداشت،ایمنی و محیط زیست) کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان شاخص های ایمنی در محیط کار را برشمردند و نسبت به توجه روز افزون افراد به معقوله ی ایمنی در محیط کار و خانواده تاکید کردند.

در این برنامه گارکنان ناحیه مقاومت بسیج از خط تولید گارخانه فولاد امیرکبیر کاشان بازدید کرده و از نزدیک با نحوه ی تولیدات این کارخانه آشنا شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار