خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن(ع) شهرستان قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن (ع) شهرستان قزوین ابراز کرد: دیپلمات‌های ایرانی خائن نیستند چرا که شرایط و قوانین تحصیلی و تالیفی این کشور‌ها سمت و سوی دیپلماسی غرب داشته و بویی از انقلاب و جمهوری اسلامی نبرده و پیوندی با انقلابی گری نداشته اند.
کد خبر: ۸۹۳۳۲۸۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

حجت الاسلام مهدی مهدی جو مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه امام حسن (ع) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص دیپلماسی دیپلمات‌های ایرانی در مذاکرات اظهار کرد: افرادی از کشور‌های جهان سوم، اسلامی و آسیایی از جمله ایران بورسیه تحصیلی دانشگاه‌های انگلیس، آمریکا و سایر کشور‌های غربی شده که در آینده و با بازگشت به کشور خود می‌بایست مسئولیت‌های مملکت خود را برعهده بگیرند که شایان توجه است این افراد طبق استاندار‌های تحصیلی و کتب تالیفی از سوی آن کشور‌ها آموزش داده می‌شوند که با توجه به این موضوع نمی‌توان آنان را خائن در نظر گرفت.
وی افزود: دیپلمات‌های ایرانی خائن نیستند چرا که شرایط و قوانین تحصیلی و تالیفی این کشور‌ها سمت و سوی دیپلماسی غرب داشته و بویی از انقلاب و جمهوری اسلامی نبرده و پیوندی با انقلابی گری نداشته اند و یقینا اساتید غرب همه چیز را برای آنان بیان نکرده و مهم‌ترین علت آن شاید این باشد که دانشجویانشان در آینده مسئولین کشوری خواهند شد که جامعه هدف غرب بشمار می‌رود.
مهدی جو در ادامه تبیین کرد: در این خصوص می‌توان به این مورد اشاره کرد که خانم کاندولیزارایس، وزیر امور خارجه بوش که همکلاسی آقای ظریف، وزیر امور خارجه بوده است از پایان نامه جناب ظریف که مشخصا طبق تئوری‌های دیپلماسی انگلستان نوشته شده، یقینا باخبر است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن (ع) شهرستان قزوین همچنین اضافه کرد: در این میان با بیان طرح برجام ۱ تا ۵ که هرکدام اشاره به محدود کردن و به خطر انداختن بخشی از حقوق داخلی و بین المللی ایران را داشته و سرانجام هدف ولایت فقیه بوده و همانطور که آشکار است مشکل برای آنان تنها مسئله هسته‌ای نبوده و نیست چرا که نوک پیکان حمله نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.
این مسئول در بخش پایانی تصریح کرد: تبیین مسئله نفوذ از زبان رهبر انقلاب تعابیر متفاوت از کلمات مختلف است همچون واژگان غرب و آمریکا که برخی با عنوان دشمن و برخی دیگر با نام طرف مذاکره از آن یاد می‌کنند که علاوه برآن، تبدیل کلمات امام به رهبر، امت به ملت، عدالت محوری به توسعه محوری و توسعه گرایی به توسعه طلبی می‌تواند مصداقی از بیانات رهبر باشد.
وی همچنین گفت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که دشمن را معرفی کرده و آنرا فراموش نکنید. دشمن با این مذاکرات راه آشنایی را برای نفوذ هموار کرد همچون خواستگاری که برای آشنایی می‌آید، نفوذ دشمن هم به تعبیری خواستگاری سیاسی است.
۱۰۰۶/ت ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها